marți, 10 noiembrie 2009

The Amazing Race : sezon 15, episoadele 6 şi 7

Publicat de FLORIN la 00:50

Pentru că am rămas puţin în urmă cu acest sezon din ‚The Amazing Race’, mi-am spus că e timpul să mai evoluez la acest capitol. Aşa că am văzut două din cele trei episoade, cele mai bune din acest sezon, al doilea şi cel mai gay-friendly.

În episodul 6, echipele au avut de înfruntat căldura Dubai-ului, care poate fi o problemă serioasă. Pe lângă asta micile detalii au influenţat sosirea echipelor de asemenea. Cei buni la matematică, au putut trece de o sarcină mai uşoară. Maria şi Tiffany i-au ajutat pe Sam şi Dan să treacă de această aprobă. Nu ştiu cum s-a întâmplat, dar chiar mă bucur că echipele mele favorite se înţeleg atât de bine între ele şi chiar sunt partenere în această cursă.

Meghan şi Cheyne au ajus pe locul 1, urmaţi de Maria şi Tiffany şi Sam şi Dan.

Mika şi Canaan nu au trecut de această etapă doar din pricina fricii de înălţime a lui Mika. Încercările lui Canaan de a îşi convinge partenera să îndeplinească sarcina mă fac să îl descalific total. Adică să încerci să arunci o persoană pe topoganul acela înalt, în starea în care se afla Mika, doar pentru a câştiga cursa, la care se mai adaugă şi „ You're breaking my heart right now” a fost prea mult pentru mine.

Episodul 7 a însemnat coming-out-ul lui Sam şi Dan. Surprinzător, nimeni nici nu a bănuit până acum. Toată lumea a primit vestea degajat şi foarte ok. Aş fi fost curios ce ar fi spus Mika şi Canaan, ale căror valori creştine îi reprezentau în concurs. Dar nu avem de unde şti dacă ei sunt extremişti sau nu.

Iar după coming out-ul echipei noastre, sarcinile au mers mai departe prin Amsterdam. Ericka a avut probleme la numărat ( sarcina a fost serioasă), dar Maria şi Tiffany nu au putut să treacă de „detour”, ceea ce a permis echipei formată din Brian şi Ericka să se salveze de la eliminare.

Episodul a continuat gay-friendly, într-un mod scăzut, dar prezent, prin numerele de travesti, nereuşite, dar simpatice, realizate de concurenţi la una dintre sarcini.

Sam şi Dan au ajuns pe primul loc. Maria şi Tiffany s-au oprit aici. Nici nu ştiu dacă să mă bucur sau să fiu trist. Chiar îmi pare rău că sarcinile au fost de aşa natură încât nu le-au dat nicio şansă fetelor, fiindcă meritau să meargă mai departe. Dar Sam şi Dan rămân în concurs şi îşi continuă ‚cursa în jurul lumii’. La fel şi eu, la fel şi Gay in România.

Credit foto : The Amazing Race Productions şi CBS

2 comentarii on "The Amazing Race : sezon 15, episoadele 6 şi 7"

Iris spunea...

Referitor la intamplarea cu mika sunt de acord cu tine dar pt mine momentul culminant a fost cand a aparut echipa Harlem, fata era isterica dar comportamentul lor a fost infantil si nescuzabil, prin urmare abia astept sa ii vad eliminati, dar au avantajul rezistentei fizice .Bine a existat si momentul cu valiza :P

Imi plac Meghan şi Cheyne, Sam si Dan sunt simpatici si chiar cand incepusem sa imi schimb parerea despre Maria si Tiff au fost eliminate,cred ca Tiff a fost cea care si-a asumat sarcinile mai dificile si a avut mereu un rol protector incat au ajuns pana aici. Fosta miss america imi da dureri de cap, cred ca ar fi potrivita sa participe la e emisiunea de pe Mtv - Scream Queens si mai mult nu mi place comportamentul pe care il au ea si sotul unul fata de altul.

FLORIN on 10 noiembrie 2009 la 14:42 spunea...

yep, nici pe mine nu m-a mulţumit comportamentul lor, mai ales că fata era îngrozită. diferenţa era că ei îi erau adversari, Canaan îi era partener.

Nu pot spune că îmi plac în mod deosebit Meghan şi Cheyne, dar deocamdată sunt mai mereu primii. Sam şi Dan rămân favoriţii mei.

Cât despre Tiffany şi eu spun la fel. ea avea mai multe calităţi decât Maria, nu că nu mi-ar fi plăcut Maria. Dar Tiffany a fost baza.

Doamna Miss America m-a enervat mai ales că au fost eliminate cele două preferate ale mele. în ultimul episod a fost insuportabilă. sunt curios cum va evolua în următoarele episoade.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez