vineri, 23 octombrie 2009

New Moon ( nouă scenă)

Publicat de FLORIN la 11:17
Sunt fani Twilight pe aici? Atunci, cu siguranţă noua scenă din 'New Moon' nu trebuie ratată.



Citeşte şi:
New Moon trailer
Robert Pattinson din 'Twilight' rol gay în 'Little ashes'
Brokeback Mountain (2005)

4 comentarii on "New Moon ( nouă scenă)"

I. on 23 octombrie 2009 la 13:45 spunea...

Prietenul meu ar spune mai in gluma mai in serios sa nu recunosc vreodata ca am citit aceste carti ;)), dar uite ca am "pacatuit" si le-am citit (pe toate patru chiar si jumatatea scapata pe net din cea de a 5-a), inainte de a incepe toata nebunia din jurul lor acum cativa ani in engleza Si au fost ok. Cand devii prea serios o doza de copilarie nu strica, mie mi-a prins bine. Dar filmul a fost o "catastrofa", nu am reusit sa il vad tot in unele momente mi-a fost mie jena parca de penibilitatea actorilor. Poate daca nu as fi citit cartea ar fi fost altfel. Totusi serios new moon pare mai promitator cel putin trailerul.

FLORIN on 23 octombrie 2009 la 16:32 spunea...

eu nu am citit cartea ( citesc prea puţin), dar am văzut primul film şi vreau să zic că nu mi s-a părut atât de rău. a fost ok.

dacă vrem să vorbim despre filme proaste nu ştiu de ce nimeni nu vorbeşte de transformers, care ne-a testat la maxim răbdarea.

cât despre new moon, momentan nu îmi spune mai mult decât twilight, dar mi-am propus să revăd primul film ca să ştiu exact unde se află, că mi-l amintesc simpatic şi nu atât de rău.

I. on 23 octombrie 2009 la 19:46 spunea...

Twilight a fost un film cu buget mic, niste efecte speciale de calitate ar fi fost binevenite. Filmul ar fi trebuit sa fie despre o poveste de dragoste imposibila, tensiunea in carte se creeaza in jurul acestei imposibilitati de a fi impreuna, de a se saruta, de a se atinge. As fi vrut mai mult de la el. Cand ma gandesc la un film cu vampiri reusit imi amintesc de Interviu cu un vampir, deci cam asa mi l-as fi imaginat.

Cat despre transformers trailerul e de fapt tot filmul. Poate ar fi trebuit sa foloseasca abundenta de efecte speciale si sa faca o animatie.

FLORIN on 24 octombrie 2009 la 12:35 spunea...

ăsta e "avantajul". eu nu am citit cartea. cât despre efecte, bănuiesc că au investit mai mult în 'New moon', după succesul 'Twilight'.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez