marți, 6 octombrie 2009

Gay in Romania nominalizat la Gala Premiilor Gay 2009

Publicat de FLORIN la 16:25
Acum puţin timp s-au anunţat nominalizările la Gala Premiilor Gay 2009, eveniment din cadrul ediţiei a şasea a ‚Serilor Filmului Gay’. Dincolo de celelalte nominalizări, sunt foarte bucuros să anunţ nominalizarea acestui blog la categoria ‚cel mai bun blog gay’ alături de Zona Gay, 2q2bstr8-tm şi blogul Florentinei Ionescu. Suntem foarte bucuroşi să facem parte din nominalizaţi.

Cât despre celelalte nominalizări, am notat nominalizarea candidatului la preşedenţie din partea PNL, Crin Antonescu la categoria ‚cel mai sexxy bărbat’.

În rest, sper că nimeni nu o va vota pe Naomi.

Pentru toate nominalizările şi votarea favoriţilor daţi click aici.

11 comentarii on "Gay in Romania nominalizat la Gala Premiilor Gay 2009"

Anonim spunea...

sper sa si castigi. as mai fi nominalizat si wannabegay.org la cel mai bun blog gay, chiar ma mir ca nu e mentionat.

wannabegay on 6 octombrie 2009 la 20:02 spunea...

@anonim: nu sunt printre acele bloguri tocmai pentru ca organizatorul evenimentului a fost criticat pe wannabegay.org. in rest, sper ca gayinromania sa castige. p.s.: eu l-am nominalizat pe crin antonescu.

Lucian on 7 octombrie 2009 la 15:19 spunea...

Cam urate acuzele tale si nefondate. Sper sa ai si taria de caracter sa iti recunosti vina si sa-ti ceri scuze. Dar ca si pana acum, nu ma astept de la tine la asa ceva. Nu ai fost inzestrat probabil cu aceste calitati.

Nu ai fost introdus in chestionarul de vot pentru ca ai avut decat cinci (5!!!!) propuneri din 210. gayinromania de expl. a aparut (a fost propus) in 112 mailuri diferite.

Personal iti zic: oricat de bun blog ai avea (si ai posturi foarte interesante), cand este vorba de un vot cantitativ ca acesta, degeaba il ai daca nu e promovat cum trebuie si lumea nu a auzit de el decat intamplator, prin scandalurile pe care le faci.

Daca nu ai aparut in sistemul de vot este nu pentru ca eu nu am vrut ci pentru ca tu nu ti-ai facut treaba cum trebuie. De tine depindea ca lumea sa te stie, sa te tina minte si sa te aprecieze. Cat despre mine, atata timp cat nu ma cunosti, nu ma acuza.

La fel ca anul trecut si ca in fiecare an, am fost foarte obiectiv. Viata mea privata e una iar munca e munca. Eu nu ma joc ca altii.

Iar apoi oricat as fi vrut eu sa nu fii nominalizat, nu as fi putut. A fost o echipa compusa din patru persoane. Ei au luat fiecare mail in parte si au notat nominalizatii.

FLORIN on 7 octombrie 2009 la 15:39 spunea...

wow ... 112 din 210? asta mi-a atras atenţia atât de mult încât nu mai îmi pasă cine se ceartă cu cine. :D

wannabegay2 on 7 octombrie 2009 la 16:41 spunea...

@lucian: 1. o sa-ti demonstrez ca esti un mincinos: eu l-am nominalizat pe crin antonescu la barbati sexy. asta inseamna un vot. nu cred sa mai existe altcineva care sa se fi gandit la el. si daca in total la categoria "cel mai bun blog gay" ar fi fost 220 de voturi cum zici, atunci este IMPOSIBIL dpdv SOCIOLOGIC (sociologia e o stiinta, daca nu stii!) ca in top 4 cei mai nominalizati barbati sa se afle cineva cu un vot, ca c. antonescu. 2. eu zic sa te uiti la rezultatele din 2007. s-a castigat cu cate 10-20 de voturi, nu cu sutele. 3. cum explici cele 7 nominalizari la diverse categorii a unor persoane/evenimente care-ti sunt apropiati/la organizarea carora ai fost implicat? 4. eu zic sa-ti pazesti bine cele 12 voturi totale si sa continui sa premiezi angelicuss si nou aparutul zonagay (care, fiind atat de cunoscut a luat probabil 700 de voturi sin 220!) si sa fii bucuros ca ai realizat ceva ce poti pune in CV: de 7 ori castigator al premiilor gay! lol

wannabegay on 7 octombrie 2009 la 17:57 spunea...

@lucian: "Nu ai fost introdus in chestionarul de vot pentru ca ai avut decat cinci (5!!!!) propuneri din 210"... stiu, stiu... gramatica poate fi o bataie de cap daca ai chiulit la lectiile din clasa a 7-a... corect ar fi fost "pentru ca NU ai avut decat". nu ma asteptam de la tine sa respecti reguli elementare de limba. mai apoi, prescurtarea la exemplu NU ESTE in niciun caz expl. nu a fost niciodata asta! asa ca te rog sa-ti exprimi opinia despre mine cand vei invata romaneste. pana atunci, vezi-ti de treburile tale, caci nu te ridici la nivelul meu!

CM on 7 octombrie 2009 la 21:13 spunea...

Subscriu la partea cu "decat un vot" . Mai copii, aveti grija ca in fraza in care va pretindeti profesionisti sa nu fie greseli gramaticale...

CM on 7 octombrie 2009 la 21:18 spunea...

Ca cea pe care am comis-o chiar eu in fraza in care eram sarcastic...
Asta sa imi fie invatatura de minte!

Anonim spunea...

Multe bloguri bune nu a fost nominalizate la gala premiilor gay din acest an, iar wannabegay chiar nu merita sa fie nici printre nominalizati, de ceva timp a inceput sa aiba numai postari urate, chiar aiurea. S-a stricat!

Wannabegay, nici tu nu esti un sfant in ale corectitudinii, stim bine de ce... foarte bine.

Lucian on 8 octombrie 2009 la 02:56 spunea...

Cat tupeu pe tine, ma faci si mincinos :)
Si avea dreptate un psiholog cand zicea ca esti cu capul. "pana atunci, vezi-ti de treburile tale, caci nu te ridici la nivelul meu!" spune multe :)

Eu tin sa te invat ca:
1. Ai incercat sa pari destept cand ai afirmat ca "Zona Gay" e a mea. Apari peste noapte in mediul gay romanesc si te dai buricul comunitatii, cel care le stie pe toate. Ai demonstrat inca o data ca esti pe dinafara rau de tot.
2. L-ai propus pe Crin Antonescu? Foarte tare! Au mai fost inca alte 6 mailuri cu adrese de IP diferite in care apare. Sa fi fost tot tu oare?! Asadar Crin Antonescu a avut 7 voturi. Mai multe decat Fodor (4), Basescu (2), etc... Deci uite ca poti intra in top si cu 7 nominalizari, atata timp cat esti in primii 4
3. Formularul iti dadea posibilitatea sa raspunzi sau nu la o categorie (punand litere, cifre).
4. La sectiunea "blogul anului" au fost cele mai multe nominalizari. La fel ca anii trecuti se pare ca aici a fost marea batalie. Fiecare si-a promovat cum a putut mai bine blogul, si-a anuntat prietenii sa-l propuna sau s-a propus singuri.
5. Demonstratia ta e copilareasca si complet gresita! NU CONTEAZA CATE NOMINALIZARI SUNT LA O SECTIUNE PENTRU A FACE COMPARATIE CU ALTA
6. Tu faci grave confuzii intre VOT si mailurile cu NOMINALIZARI.
7. Cum imi explic ca persoanele din top si evenimentele imi sunt cunoscute? Pentru ca eu in comparatie cu tine, ii cunosc pe toti, ma cunosc toti si m-am implicat. Si pentru ca astea sunt evenimentele, nu sunt altele...
Tu ce ai facut in afara de a invrajbi comunitatea, de a arunca cu noroi in munca oamenilor, de a le crea o stare de profunda greata? Nu-ti dai seama de acolo de sus de unde ne privesti.... ca ai sadit decat rautate? Unde-ti sunt gandurile si gesturile pozitive? Nu-s!

Iar cand nu mai ai ce comenta, te iei de gramatica mea si ma faci analfabet.

Apoi, multumesc enorm tuturor care m-au propus... numele meu a aparut de sute de ori (si nu la bila neagra)... insa vezi tu, din bun simt, i-am rugat pe colegii mei sa nu apar in sistemul de vot tocmai pentru ca indivizi ca tine sa nu aiba ce comenta.

In afara de Angelicuss (care este produsul unei echipe - nu este numai al meu), nu vad alta realizare cu care sa fiu "inrudit". Daca o sa-ti treaca prin cap "GayFest", aia e realizarea exclusiva a lui Bogdan.

Asadar, cu toate ca m-am scos din vot, tot ai tupeul sa te iei de mine? :)

Ma cam hartuiesti si m-ai cam obosit deja. Tu chiar atat de invidios esti?

Esti paranoic! Nu a intrat blogul tau, gata, Dunareanu e de vina! Trezeste-te, nici macar nu am asistat cand s-au centralizat mail-urile!

Gandeste-te mai bine de ce ar trebui lumea sa iti retina si sa iti voteze blogul. Nu este promovat, nu este indexat, nu ai decat foare putini vizitatori iar cei care comenteaza sunt mereu aceiasi. E un blog de duzina, plin de scandaluri, un blog in genul OTV care nu-ti insufla nimic sa te faca sa revii, nu e deloc un blog optimist, pozitiv, e plin de frustrari si rautati. E oglinda ta!

Tema de casa: Fa o mica comparatie intre pseudo-scrierile tale si articolele foarte interesante de pe: gay2gay, gayinromania, 2q2Bstr8, s.a.

eu spunea...

alo, nenea wannabegay, dar u ce faci? campanie anti noi??? tu esti gay? daca esti de parere ca se poate mai bine, propune, nu fa campanie anti gay. nu e normal sa comentezi negativ munca altora, atata timp cat, in primul rand tu nu faci nimic si, in al doilea rand, nu ai pe cine cu cine sa compari. faptul ca un simplu blog nu a fost nominalizat, nu e un sfarsit de lume. fa-l mai bun, fa-l sa placa oamenilor si te vor vota:)

mult succes in continuare
semnat: potisamaplaci (google it)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez