marți, 13 octombrie 2009

The Amazing Race 15x04

Publicat de FLORIN la 16:46

Ghinionul a intervenit puternic în aceast a patra etapă din 'Cursă în Jurul lumii', care ne-a purtat în Cambodia ( nu ştiu dacă este aceeaşi ţară cu Cambogia).

Dacă iris spunea la un moment dat că din păcate foarte mult depinde de taxi, iar eu am contrazis-o, etapa asta mi-a dovedit că are un pic mai multă dreptate decât mine. Unele echipe au fost lăsate în alte locuri decât trebuiau, la diferenţe mari de timp. Aşa erau să fie eliminate Maria şi Tiffany, şi astfel erau să piardă locul 1 Sam şi David.

Iniţial, echipele au trebuit să găsească un hotel, unde a fost cazată la un moment dat Jackie Onassis (Kennedy). Mai repede sau nu, toate echipele au ajuns acolo. Interesant e că mulţi nu au recunoscut persoana pentru care au vizitat Hotel Royal, inclusiv Sam şi Dan.

Apoi, echipele au ales între a vinde nişte căşti de motocicletă ( doar Lance şi Keri au ales această misiune) şi să găsească o doamnă cu un anume fular într-o piaţă.

La „road block” un membru al fiecărei echipe a trebuit să se comporte ca o maimuţă la propiu. Se pare că e o tradiţie destul de respectată în această ţară. Băieţii s-au priceput mai bine în a face asta. Fetele tot timpul cădeau. A nu se înţelege că nu se întâmpla şi la băieţii.

Deşi Sam şi Dan au terminat primii această sarcină, Zev şi Justin au ajuns primii la linia de sosire, dar după cum v-am spus ghinionul a intervenit puternic în această etapă. Poate unii o numesc neatenţie, eu îi spun ghinion. Unul din ei nu a avut documentele de călătorie, ceea ce i-a eliminat din cursă în momentul în care Maria şi Tiffany au luat locul 8.

Îmi pare foarte rău de această întâmplare, mai ales că Zev şi Justin formau una din echipele mele favorite.

Sam şi Dan vor fi primii care vor începe etapa următoare. Maria şi Tiffany sunt ultimele. Succes ambelor echipe.

Credit foto : The Amazing Race Productions şi CBS

0 comentarii on "The Amazing Race 15x04"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez