sâmbătă, 26 septembrie 2009

Un sărut şi o îmbrăţişare

Publicat de FLORIN la 14:43
O pereche îşi caută întotdeauna un mod de exprimare, poate o privire, poate un zâmbet, dar de ce nu un sărut? Un sărut pe buze între doi bărbaţi de ce ar trebui să însemne vulgaritate, exces sau provocare, ci nu un simplu gest între o pereche pe peronul unei gări? Nu e ceva ce lipseşte la alte cupluri şi niciodată nu a părut a fi ceva ce deranjează pe cei din jur.

Identic şi cu două mâini strânse pe stradă. Nu toate cuplurile găsesc astfel modul lor de a se exprima. Poate că unora le place mai mult să se îmbrâncească de exemplu, dar când doi bărbaţi se ţin de mână pe stradă de ce ar trebui să fie diferit perceput gestul faţă de cel dintre un bărbat şi o femeie?

Un sărut şi o îmbrăţişare poate jigni atât de mult? Să vă povestesc despre un cuplu gay descoperit pe peroanele Gării de Nord din Bucureşti. Un bărbat de 39 de ani şi un altul de 19-20 curajos se plimbau ţinându-se de mână. Nimic exagerat. Ionutz aproape că nu i-a văzut şi cu siguranţă se puteau pierde prin mulţimea de oameni grăbită, dacă nu am fi fost curioşi să observăm din afară cum se comportă persoanele din jurul lor. Într-o plimbare de 3 minute, nu am observat nicio întorsătură de cap. Sărutul din mijlocul Gării a atras atenţia unui român obişnuit aflat în spatele lor. L-a uimit, i-a privit, a plecat neînţelegând ce tocmai văzuse. În rest, ceea ce mulţi numesc nenatural, anormal a fost de neobservat pentru suta de persoane ce se intersecta cu acest cuplu gay. Un sărut şi o îmbrăţişare a uimit un român din un număr destul de mare.

Cât de relevantă este această îmtâmplare nu îmi pot da seama. Rămân în urmă cezurări la care ne obligă lumea românească sau impuse de noi?

4 comentarii on "Un sărut şi o îmbrăţişare"

ana_maria on 27 septembrie 2009 la 09:39 spunea...

era mai relevant daca era in parc la unirii, dupa o ceata de cleoli beti si pusi pe harta?

ma gandesc ca poate ar fi mai bine sa o facem si noi mai des ca sa ii obisnuim cu imaginea.

vazut asa la metrou unirii un cuplu de tineri inalti, frumosi, tinandu-se de mana, unul din ei cu valiza de voiaj carand-o de maner, super misto coafura si gesturile nemascate, degajat. celalalt putin in garda, protector.uitandu-ma dupa cel cu valiza, am crezut pt o clipa ca nu sunt in romania , bucuresti. si am zambit.

voi doi cum va comportati in public cand sunteti impreuna?

FLORIN on 27 septembrie 2009 la 21:22 spunea...

dacă la începuturi eram destul de degajaţi în gesturi, până la ţineri de mână şi săruturi, trebuie să recunosc că eu am dat înapoi.

nu-mi place că mă laud cu asta, dar trebuie să recunosc că de la un timp devenisem paranoic. :))

docica on 28 septembrie 2009 la 12:00 spunea...

poate ca in gara majoritatea era preocupata. uite, eu observ foarte usor gesturile celorlalti. de multe ori chiar mi se pare ca vad barbati tinandu-se de mana, si asta doar pentru ca in aglomeratie, oamenii sunt mai apropiati intre ei. sper totusi sa fie o veste buna observatia ta si romanii sa fie mai deschisi. in grupurile in care ma invart, toleranta e din ce in ce mai puternica. iar asta chiar ma bucura.

CM spunea...

Noi suntem foarte sobri in public. Si asta din decenta. Nu cred ca imbratisarile isi au locul in public( indiferent de sexul celor implicati). Se prea poate ca aceasta sobrietate sa isi aiba originea in instinctul de conservare, dar nu ne tinem de mana pe strada, nu ne pupam in statia de autobuz si , cel putin eu, nici nu simt nevoia sa o fac.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez