sâmbătă, 1 august 2009

Animăluţul în diferite ipostaze

Publicat de Ionutz la 14:37




După cum am promis iată şi subiectul în cauză...ce ziceţi de el? În prima poză tocmai terminase lupta cu şnurul din preajma sa...

Încă lucrăm pentru a vedea dacă formăm sau nu o echipă, mai ales pentru faptul ca preferă să iasă uneori afară iar când rămâne singur mai dărâmă câte un lucru din apropierea pervazului...

Chiar şi aşa trebuie să recunosc faptul că nu pot lua uşor o decizie, uneori e tare amuzant chiar şi când adoarme în unele poziţii, aparent incomode.

Şi Florin se joacă uneori cu el cu toate ca preferatul său rămâne pisoiul propriu ( normal, nu?!), pe care îl deţine de ceva vreme

Dacă totuşi nu va fi să fie, vom achiziţiona în perioada următoare un pui de birmanez sau daca nu ne rupe puşculiţa un persan!

3 comentarii on "Animăluţul în diferite ipostaze"

CM spunea...

Este foarte frumos. Si ar trebui sa cantariti bine daca il pastrati sau nu. Un argument sa il pastrati as vrea sa aduc eu. Intamplarea ( sau soarta sau cum vreti voi sa ii spuneti) de a va intalni, ceva v-a facut sa nu treceti pe langa el, sa il luati acasa. Au mai trecut si alti oameni pe acolo, unii nici nu l-au vazut, de unii poate s-a ascuns el, voi l-ati luat in brate, l-ati dus acasa iar el a acceptat asta. Lucru mare....

Amanda on 1 august 2009 la 23:29 spunea...

dragut pisoiul, desi nu prea imi plac animelele:P
eu zic sa-l pastrati cum a zis si "CM".cred in surprizele soartei:D

Anonim spunea...

e frumos motanelul asta al tau
eu, daca as putea, as vrea sa-mi iau o pisica siameza, cu par scurt,svelta, ochi albastri, botul lung, urechi mari :)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez