duminică, 19 iulie 2009

Lady Gaga un icon

Publicat de FLORIN la 14:59
Nu mai încape nicio îndoială. Lady Gaga a devenit un icon în lumea modei. Sigur că mulţi nu îi înţeleg stilul vestimentar, dar deja ăsta e un detaliu.

Vă place sau nu?

5 comentarii on "Lady Gaga un icon"

Anonim spunea...

toti nebunii si toate nebunele au devenit icon.
mie nu-mi place absolut deloc Lady Gaga.

FLORIN on 19 iulie 2009 la 20:52 spunea...

eu n-aş zice. dar cred că deja a mă contrazice pe tema lady gaga nu mai are rost. pur şi simplu, unii nu o plac şi asta e ok. ;))

antegodd on 20 iulie 2009 la 09:23 spunea...

mie imi place lady gaga..
as putea spune ca are ceva in comun cu marilyn manson..

Oricum, felicitari pt blog
Imi place ce citesc

FLORIN on 20 iulie 2009 la 20:08 spunea...

cineva căruia îi place lady gaga? :D nu îmi vine să cred.

a colaborat cu marilyn manson şi fiecare şi-au exprimat admiraţia faţă de celălalt ( sigur lady gaga).

Anonim spunea...

eu iubesc un baiat care e 'indragostit' de Lady Gaga. vrea sa-i imite stilul vestimentar. acum cred ca stiti despre cine e vorba.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez