marți, 16 iunie 2009

O ţară de... Wah Wah

Publicat de Ionutz la 22:31
Trăim într-o ţară in care Monica Columbeanu este considerată o femeie care a reuşit în viaţă. Totuşi oamenii care o văd în acest fel nu îşi dau seama că este o „domnişoară-doamnă” de Wah Wah.

Orice băiat de cartier vrea să ajungă Gigi Becali atunci când va fi mare. Însă ei nu ştiu că în ciuda milioanelor de euro acest personaj hilar are o atitudine de Wah Wah.

Pe aceste plaiuri toată lumea se pricepe la muzică, oricine poate comercializa un album, poate avea un single care să îl soată măcar o oră din anonimat. Dar chiar si acea oră este una de Wah Wah.

De multe ori găsesc prea multă superficialitate în jurul meu şi chiar daca sunt conştient că nici eu nu oi fi un geniu rătăcit parcă tot nu sunt ca ei, distractivi de urmărit dar parcă prea obositori pentru a putea convieţui cu ei în fiecare zi.

Wah Wah este titlul unuia dintre cele mai bune filme pe care le-am vizionat în acest an, păcat ca societatea românească nu ia nimic şi din substanţa lui. Astfel nu rămâne decât să spun că trăim într-o societate de Wah Wah...

4 comentarii on "O ţară de... Wah Wah"

CM spunea...

"distractivi de urmarit " spui tu?
Atunci cand patronul tau are un creier de wah wah parca nu te mai distrezi asa de tare( mai ales in zilele astea in care e mai greu sa gasesti un nou loc de munca). Cat despre caractere ce sa mai vorbim...
Fiica presedintelui e ,in mintea mea, intruchiparea conceptului wah wah. Aparuta din nimic, cu o cultura invizibila( dar cu diplome) cu un mesaj superficial, cu resurse personale limitate( si nu ma refer la bani ). Si cu FOARTE mult tupeu , ne cere votul ca sa aiba sansa sa invete sa faca politica, am auzit-o cu urechile mele spunand asta. Pai de ce nu as cere eu acest favor? Si eu vreau sa invat...
Si iat-o izbandind. O victorie de wah wah intr-o tara...

Sau spunea...

eu vreau sa se legalizeze marijuana si sa pot fuma oriunde, oricand fara sa se uite lumea la mine ca la diavol si sa ma tin de mana cu prietenul si sa ne pupam pe strada fara sa ne linseze. cer prea multe?
off topic: de ce nu mai scrii nimic de filme? ai inceput in forta si acum nu mai zici nimic :((

kriptmelody on 17 iunie 2009 la 16:15 spunea...

acum sa nu exageram. cat de redus mintal sa fii ca sa crezi ca Monica Columbeanu este o femeie care a reusit in viata? Decat sa reusesc ca ea, mai bine fac 3 facultati si degeaba. Acum depinde si de ce asteptari are fiecare de la propria sa viata.
Cat despre luminata de eba, ca a mentionat-o CM, pot spune despre ea un singur lucru: pun pariu ca e facuta cu postasul! E prea proasta ca sa o cheme Basescu. Taica-su imi pare mai istet, e genul de roman veritabil aici incluzandu-se si fazele "memorabile" ca cea in care i-a spus unei reporterite "tiganca imputita". Sincer, mi-a venit sa ma dau cu capul de masa cand am vazut ca tot trio-ul de soc (eba, gigi, vadim) care a candidat la europarlamentare a obtinut mandat. Banuiesc ca si asta e de Wah Wah ...

Ionutz on 17 iunie 2009 la 18:09 spunea...

CM: da, e naspa sa ai un sef wah wah...inca un motiv pentru a dori sa ajungi tu sef :D elena basescu mi-a scapat, tot o monica cu iz politic!
Sau: filmele vor reveni inca din seara asta, cel tarziu maine vom mai comenta cateva ;)
kriptmelody: am auzit spunandu-se: "ce aveti cu monica, bravo ei!"sau mai ingrijorator:"as vrea sa fiu ca ea!" Legat de T.B. vreau sa cred ca era o ironie sau asa ceva, acest individ este o gluma perfida, nu am nimic de apreciat la o asemenea persoana, ma dezgusta!Macar la Vadim te mai poti uita asa pentru amuzament, la mine chiar functioneaza, rad mai mult ca la unele comedii!

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez