miercuri, 10 iunie 2009

Din 10 iunie revine ‘Totul despre sex’ la PRIMATV

Publicat de FLORIN la 14:22
Vă era dor de Carrie, Samantha, Miranda şi Charlotte? Ei bine, a început oficial sezonul reluărilor. PRIMA TV reia de azi sezonul 6 din unul din cele mai celebre seriale din toate timpurile, începând cu orele 22:00 ( unele ghiduri tv indică ora 22:30 azi).

Că tot vorbim despre ‘Sex and the city’, ar fi de spus că am văzut recent, după ceva încercări, filmul, care nu a fost nici cea mai mare dezamăgire, dar nici un film prea bun. A fost în primul rând fără sens, pentru că serialul se încheiase perfect. Filmul ne-a aruncat în faţă că basmele nu există, nici măcar în New York, ca la final să aflăm că există … dar doar pentru unii? 2 ore jumate în care producătorii şi-au scos banii, dar au profitat cam urât de pe ce a fost serialul în cauză. Să aşteptăm o parte a doua mai bună.

Ideea e că după film, am simţit nevoie de serialul original. Trebuia să încep să văd primul sezon, dar festivalul nostru a amânat întâlnirea cu eroinele. Aşa că voi fi pe PRIMATV doar amator, din greşeală, dar de revăzut îl voi revedea întreg.

Vizionare plăcută pentru cei ce aleg PRIMATV.

3 comentarii on "Din 10 iunie revine ‘Totul despre sex’ la PRIMATV"

Anonim spunea...

poate cel mai scarbos serial!!
mi-e groaza sa ma gandesc ca exista oameni ca alea pe planeta asta.... yuk

FLORIN on 10 iunie 2009 la 22:34 spunea...

să fim serioşi. au fost nişte simpatice. ;)

kriptmelody on 18 iunie 2009 la 11:21 spunea...

ce e scarbos la serialul ala? mi se pare ca impreuna cele 4 actrite se completeaza reciproc si astfel sunt super tari. daca o femeie ar lua cate putin de la fiecare ar fi excelent! eu am vazut toate sezoanele, in ordine, de pe torente, si apoi filmul si mi-a placut chiar foarte mult.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez