vineri, 5 iunie 2009

10 dive din România

Publicat de FLORIN la 16:30
Dacă la începutul acestei săptămâni am discutat despre divele lor, poate că a venit momentul să ne uităm puţin şi în grădina noastră, că tot va avea loc evenimentul anului din punct de vedere muzical, iar aici dăm peste câteva vedete din muzica românească.

10. Anda Adam – a redeschis Purple pentru ca lumea gay să aibă unde să petreacă. Vreau mai multă originalitate din partea ei, fiindcă sunt sigur că are cu ce. Momentan stă pe muchie.
9. Delia – de curând a participat la redeschiderea unui club gay important din Bucureşti. Şi chiar dacă în ultima perioadă nu a mai fost în centul scenei muzicale româneşti, merită o poziţie în topul nostru.
8. Andreea Bălan – tot timpul îmi place să mă laud cu interviul pe care l-a acordat în exclusivitate acestui blog. S-a arâtat tot timpul gay-friendly de altfel şi fata e ambiţioasă. Abia ce şi-a lansat noul album.
7. Corina – e cea mai originală prezenţă de pe scena industriei muzicale româneşti şi nu cred că în această privinţă mă poate contrazice cineva. Dacă s-ar fi lansat afară ar fi putut fi considerată ( din punct de vedere al stilului) Lady Gaga. Şi mai a şi petrecut cu comunitatea gay.
6. Andreea Marin – pentru mulţi poate că nu e tocmai o zână, iar falsitatea ar putea fi considerată una din caracteristicile sale fundamentale, dar cred că din punct de vedere profesional Andreea Marin niciodată nu a greşit, iar personal nu pare ar avea vreo problemă ( nu că ar fi treaba noastră).
5. Andreea Bănică – poate că aţi crede că este genul meu de cântăreaţă, dar adevărul este că de multe ori mi se pare antipatică. Dar ştiu că este destul de apreciată în comunitatea gay românească. Recunosc că îi mai cânt unele piese.
4. Andreea Raicu – s-ar putea să fie o alegere subiectivă, dar cred că este o persoană care are ceva de spus în audio-vizualul românesc.
3. Mihaela Rădulescu – poate că unora nu le este simpatică, nici nu e nevoie. E o femeie care a reuşit în carieră şi în ciuda unor probleme personale, rămâne un exemplu de urmat pentru femeile din România.
2. Loredana – deşi în ultima perioadă am câteva rezerve în deciziile privind cariera ei muzicală, cred că Loredana a demonstrat că este un adevărat talent şi că ştie să îşi folosească vocea. Puţine sunt artistele din România care atunci când urcă pe scenă nu par că au venit să dea o probă. Loredana face parte din acest grup.
1. Angela Gheorghiu – asta a fost dedicaţie pentru C.M. Nu sunt tocmai un ascultător de muzică virgulă clasică, dar să ştiţi că am auzit-o pe Angela Gheorghiu în câteva din privirile pe MEEZO şi cred că ar trebui să fie pe locul 1 ca să fie şi o divă adevărată 100% aici.

6 comentarii on "10 dive din România"

CM spunea...

Ce sa mai comentez cand am primit asa o dedicatie! Multumesc, gestul tau ma bucura si ma face sa ma simt printre prieteni aici, pe blogul vostru. Daca vorbele mele au determinat macar unul-doi dintre cei care le-au citit sa o descopere pe Angela Gheorghiu ma declar fericit.
Am vazut-o aseara la TV pe Oana Pellea , tocmaai si-a lansat un jurnal. Cred ca ar ilustra perfect categoria de "diva discreta" eleganta, desteapta si cu suflet mare.

Dubios spunea...

si paula seling e o diva :D

FLORIN on 6 iunie 2009 la 11:05 spunea...

@CM: mă bucur că te simţi printre prieteni. ai toate motivele. ;) sper că aşa s-a întâmplat. cât despre oana pellea, eu o ştiu cel mai mult din serialul 'cu un pas înainte', unde a avut un rol foarte simpatic şi prin care cred că a reuşit să îşi arate eleganţa şi inteligenţa. ştiu că nu a fost un serial cine ştie cum, dar a reuşit să facă asta chiar şi în el, zic eu. ;)
PS: am mai vazut-o si in children of men. ;)

@Dubios: îmi pare rău că am uitat de paula. îmi place şi mie. ;)

Anonim spunea...

Loredana cred ca trebuie sa fie pe locul 1!!! ea este o diva adevarata!!! acum nu stiu ce intelegi tu prin diva :P

Dubios spunea...

am zis ca e diva..nu ca-mi place :))
(isi face lumea idei dup-aia :D )

Anonim spunea...

oana pellea e cu siguranta o MARE Doamna!Eleganta,clasa,inteligenta,rasa,talent!

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez