sâmbătă, 23 mai 2009

Şi a fost parada gay

Publicat de FLORIN la 19:23
Evenimentul despre care vorbim de luni s-a întâmplat astăzi în centrul Bucureştiului. Aproximativ 250 de lesbiene, gay, travestiţi, transexuali şi heterosexuali au mărşăluit astăzi pentru a cere drepturi egale pentru persoanele lgbt. Printre ele ambasadorul Marii Britanii, Olandei şi Suediei ( sper să nu încurc). Printre ele nu s-a aflat şi Naomi.

Faţă de anii precedenţi evenimentul a fost unul lipsit de violenţe, în care participanţii au fluturat steaguri cât mai diverse şi colorate. Şi faţă de anul trecut, mass-media a vorbit în alţi termeni despre eveniment. Cea mai reuşită emisiune a fost cea de la Antena3, unde domnului de la Noua Dreaptă i s-a răspuns cu cel puţin un contraargument, pe care nu a fost în stare să îl combată, la fiecare din „problemele” pe care această comunitate le creează românilor. Voi reveni cu link-uri către toate menţionările pe care le voi găsi.

Ce părere v-a făcut parada din acest an?

6 comentarii on "Şi a fost parada gay"

Anonim spunea...

A fost si s-a dus... Eu sincer vreau sa aflu daca s-a obtinut ceva in urma paradei. Nu stiu de ce, dar nici acum toate argumentele pro parada nu ma conving sa particip.

CM spunea...

Gata parada. Acum ce urmeaza? As putea sugera un subiect de discutie: Alegerile europarlamentare. Ma gandesc sa am de data asta un vot pragmatic. Vremea romantica a anti Iliescu, anti vadim cred ca a trecut. Azi in partide sunt raspanditi toti cei rai si toti cei buni.
Am cautat azi sa vad cum au votat reprezentantii Romaniei rezolutia Catania. Si am aflauca:
PDL au votat impotriva ( cu cateva abtineri si cu cateva absente)
PSD au votat pentru
PNL Pentru
UDMR pentru
Pentru mine si pentru partenerul meu PDL tocmai aiesit din optiuni( lasa , ca nici pozitiile exprimate de Daniel Buda si Mircia Numaistiucum ambii pdl nu sunt in spiritul tolerantei)
Asa ca deocamdata eu sustin cu argumenteca nici un gay n-ar trebui sa voteze cu PDL
Voi ce spuneti, preluati subiectul?

Ionutz on 23 mai 2009 la 20:33 spunea...

nici pe mine nu ma convinge parada insa parca a fost mai ok, iar emisiunea de la antena 3 mi s-a parut chiar buna...poate se mai schimba ceva in atitudine pe ici pe colo...

Ionutz on 23 mai 2009 la 20:37 spunea...

eu si Florin uram oricum PDLul, asa ca nu am fi votat cu ei. Suntem insa pro PNL iar eu sunt un sustinator al lui Crin Antonescu asa ca pana la un articol politic, votati PNL!! :D

Anonim spunea...

nu este o jignire si nici nu e vorba ca nu respect decizia oricarei persoane sa nu vina la mars...dar am cateva intrebari:
1. ati fost vreodata la unul din marsuri in ultimele 4 ani?
2. pe ce informatii (vizuale,auditive,marturii) ca nu merita sa mergi la mars? adica in cazul in care nu esti prezent acolo nu poti decat sa te bazezi pe acele 5 minute de la stiri(aceleasi de fiecare data)
si acum marturia mea:anul asta a fost primul in care am fost. am fost singura si pot spune ca pe drum imi tremurau picioarele. si pot sa va spun ca nu a fost deloc cum ma asteptam. credeam ca la ficare gay vor fi 10 travestiti, ca televiziunile vor tabara pe mine, lume proasta,inculta,nepoliticoasa(cu mici exceptii). in schimb am dat peste cele mai amabile persoane, care iti zambesc cand le zambesti, care iti vorbesc daca le vorbesti. culori, steaguri frumoase, lume(putina) dansand, muzica buna, atmosfera de revelion as spune. ma bucur ca am fost. motivele sunt multe pentru care consider eu ca a fost un mare succes. o sa le discute cei ce au blogguri si au luat parte.
in patru ani am urmarit la tv stirile. daca din prezentatoare care zic cu scarba gay parade si reportaje de 5 ore cu travestiti ce nu pot lega trei propozitii s-a ajuns la reportaje impartiale(ba chiar cu ton favorabil)si interviu decent cu travestiti/transexuali, pot spune ca nu pot urma decat numai lucruri bune.
departe de mine intentia de a da peste obraz oricarei pareri contra mars, dar ma astept macar din partea celor ce se simt persecutati si discriminati sa vada si lucrurile bune. cu o floare nu faci primavara. deci sfatul meu este mergeti la mars(acum ati pierdut ocazia)pt ca nu va recunoaste nimeni,nu va bate nimeni, nu te jigneste nimeni. tot ce se intampla este ca vei zambi ca prostu de fericit.
si nu sunt anonim ci sunt alex.si zambesc ca proasta de fericire

G. on 24 mai 2009 la 01:10 spunea...

Florin, multãmim cã ne tii la curent. Când mai ai amãnunte, pune-le pe site.

Duminicã fainã!

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez