marți, 5 mai 2009

Noutăţi, păreri, întrebări, gay, vreme

Publicat de FLORIN la 15:57
1. Vestea cum că Radio şi Tv Purple şi-au întrerupt emisia a făcut ieri înconjurul Internetului. Noi am fost primul blog care a anunţat aceasta hotărâre ( bineînţeles după anunţul de pe site-ul oficial). Poate că cea mai personală postare legată de acest subiect a venit de la un fost realizator Radio Purple, pe care o puteţi citi aici. În rest, destul de multă tăcere. Sunt curios spre ce se vor reorienta aceste posturi.

2. Naomi se pare că şi-a lansat un nou videoclip. Piesa se numeşte “ Recunosc că mi-a fost dor de tine”. Videoclipul în cauză apăruse pe net acum vreo lună. E ok, dar nimic mai mult. Aş vrea să văd de la Naomi ceva care să mă impresioneze, fiindcă momentan nu reuseşte. Unde e imaginaţia? Unde e boom-ul? Unde e mesajul? Mi-a plăcut în prima seară de la Mamaia. În fine, poate că vreau prea mult şi nu e de unde. Pentru cei interesati, videoclipul îl puteţi vedea aici. Zilele urmatoare voi reveni cu un post legat de Naomi.

3. Miss California, noua Carrie Prejean, a dat-o în bară … şi acesta pare a fi doar începutul. Au apărut nişte poze interesante cu ea pe net sub forma unui preview. Momentan îşi acoperă sânii ( probabil nefalşi pe atunci), dar cine ştie pentru cât timp. S-a vorbit destul de mult despre acest subiect, inclusiv pe la noi. A greşit Miss California oferind acel răspuns? Mulţi spun că au fost o exagerare reacţiile de după, alţii spun că răspunsul nu a fost unul bun pentru a deveni Miss America. Eu mă găsesc în a doua listă. Miss America urma să călătorească în întreaga lume spunându-şi părerea despre această lume. Nu cred că mi-ar fi plăcut să câştige. Ar fi putut fi neutră şi dacă ar fi reuşit în concurs, cu siguranţă ar fi reuşit şi în anul de după prin toată lumea în calitate de Miss America. Rămâne situaţia: dacă ar fi fost pentru căsătoria gay, nu ar fi fost neutră. Corect, pe acelaşi principiu, tot ar fi trebuit să nu primească titlu de Miss America, fiindcă nu rămăsese neutră. V-aş lăsa un link cu poza, dar nu cred că vă interesează. Sau mă înşel?

4. Vremea asta e uşor enervantă. Când m-am apucat să scriu acest articol era soare, acum e întunecat. Chiar se apropie vara?

3 comentarii on "Noutăţi, păreri, întrebări, gay, vreme"

Mesagerul Noptii on 5 mai 2009 la 17:20 spunea...

Referitor la subiectul Naomy.....
Nu am nimic cu ea, are voce, are potential, dar si o incapatanare " diabolica " de a se baga in tot felul de scandaluri.
Inca mai sper sa-si revina, sa creasca la minte, si sa etaleze cu mandrie ce are de etalat ( vb de talent ).
Se vede ca trece printr-o schimbare, asta e bine.... dar tare ma tem sa nu fie o " astenie de primavara "!
Succes in publicare de articole si sunt cu ochii pe tine ( voi ).

Anonim spunea...

@Florin tu ai scris o perioada articole la angelicuss??

FLORIN on 6 mai 2009 la 13:33 spunea...

@anonim: da, am colaborat cateva luni cu angelicuss.

@angel time: nici eu nu am nimic cu ea. se va vedea intr-un viitor articol.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez