luni, 18 mai 2009

Lady Gaga cucereşte lumea

Publicat de FLORIN la 13:27
Vă tot bat la cap în ultima perioadă cu Lady Gaga. Îmi pare rău, dar pentru asta o puteţi învinovăţi doar pe ea. Iată o noua reprezentaţie live, din cadrul unui show australian, a celui mai nou single ‚Love game’.

Păreri?

7 comentarii on "Lady Gaga cucereşte lumea"

dubios spunea...

probabil ca o sa te oftici pe mine sau ceva, dar nu inteleg cum iti poate placea cucoana asta. adica din partea unei persoane asa de inteligente (si cred ca esti f. destept) te-ai astepta sa asculte ceva mai altfel, muzica expresiva, cu mesaj. melodia asta mi s-a parut un rahat. nu e ceva nou;tot aud chestii de genul asta din 2000 incoace cred. versurile sunt dezgustatoare si nu lasa loc de intepretare(cel putin ce-am auzit eu):"disco stick". mi se pare o cucoana lipsita de talent, cu o voce sub-mediocra, cu un stil vestimentar urat(incearca sa copieze cantarete adevarate europene, fara sa-i iasa). cred ca toata chestia asta cu "fashion icon"-ul e un gimmick.
->stiu o parodie cu lady gaga. poftim link:
http://www.take180.com/s/l8mlc

nu mai stiu sigur unde am gasit si eu link la film, dar e haios. atentie la cameltoe!

FLORIN on 18 mai 2009 la 16:19 spunea...

de ofticat nici nu poate fi vorba. sunt conştient că sunt mulţi cărora nu le place lady gaga.

în primul rând să îţi placă un anumit gen de muzică nu cred că ţine de inteligenţă. cât despre mine, îmi plac numeroase genuri de muzică şi răspund diferit la fiecare gen în parte. de exemplu, pe lady gaga îmi place să dansez.

apoi, nu ştiu ce înţelegi tu prin talent, dar fata asta are voce. de asta poţi să fii sigur. Aici a cântat impecabil, chiar şi atunci cînd stătea în poziţia aceea ciudată care nu cred că e o poziţie bună de cântat. la pian se vede clar că deţine calităţi vocale.

cât despre fashion icon, e ţipătoare. nu pot să spun că îmi plac toate hainele pe care le poartă, dar sigur e ţipătoare şi merită apreciată pentru personalitatea puternică pe care o deţine pentru a putea astfel de haine şi coafuri. eu sigur o apreciez. ;)

asta nu înseamnă că tu trebuie să faci acelaşi lucru, însă mie şi când nu îmi place de cineva, tot pot să observ unele din calităţi. chiar niciuna la lady?

dubios spunea...

observ ceva, dar nu mare branza. am zis sub-mediocru :D. si am mai vazut filmuletul ala. si acolo m-a deranjat vocea ei. are ceva care ma deranjeaza. si nu mi-a placut cum s-a catarat pe bancuta de la pian. ma deranjeaza la ea ca face foarte multe lucruri mai prost ca altii, insa ea este recunoscuta fiindca are mereu o atitudine gen "i is art!"
->n-ai zis nimic de versurile uratele
->te-ai uitat si la filmuletul meu? nimic? :(

Unknown on 19 mai 2009 la 09:52 spunea...

deja ma dispera Gaga, sooooooooo overrated, cand aud gaga sting boxele. Ce pula mea are doua-trei piese si deja aveti impresia ca e Michael Jackson?

FLORIN on 19 mai 2009 la 14:32 spunea...

dubios: spui că are ceva care te deranjează la voce , dar nu spui că nu are voce.
despre versuri, pot să spun că pe mine nu mă deranjează, chiar le fredonez de ceve vreme.
cât despre filmuleţ l-am văzut. stilul ei vestimentar rămâne să placă sau nu. a dat greş şi de câteva ori la mine, dar în genere îmi place.
nu ştiu ce lucruri face mai prost decât alţii, probabil că face. eu văd că face multe lucruri mult mai bune decât alţii.

dar fiecare cu gusturile lui muzicale.

robert: alea doua piese au ajuns pe 1 în america. doar mariah şi alte cîteva dive au reuţit să aibă primele două piese numărul 1. promite mult, dar fiecare cu gusturile lui muzicale. ;)

dubios spunea...

nu te mai cicalesc cu gaga. o sa incerc sa ignor viitoarele postari cu ea :D

Unknown on 20 mai 2009 la 00:57 spunea...

imi placea Lady Gaga f mult. SINCER urasc Lady Gaga doar datorita idolatrizarii ei pentru doua piese. Si ce daca au fost number one. Barbie Girl a fost number one...iti place?

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez