duminică, 17 mai 2009

Afişe homofobe marca Noua Dreaptă în Bucureşti

Publicat de FLORIN la 19:04
Cum se apropie Gay Fest-ul, domnii de la Noua Dreaptă sunt pe poziţii în a împrăştia ura şi implicit homofobia. Păcat că îşi promovează marşul în mod ilegal, lipind afişe în locuri interzise ( a se vedea în fotografie ‚ Afişajul interzis fără acordul propietarului’).

Afişul din poză s-a găsit la intrarea Carrefour Grozăveşti, până ce Ionutz şi cu mine l-am dat jos, găsindu-i un loc confortabil şi perfect, la coşul de gunoi. Vă recomand să faceţi acelaşi lucru cu toate pe care le găsiţi.

10 comentarii on "Afişe homofobe marca Noua Dreaptă în Bucureşti"

Unknown on 17 mai 2009 la 20:09 spunea...

nimic inteligent in afisele lor. Le repeta de ani de zile.

Ungaymicut spunea...

Ce naiba vor ,sa murim:|.

CM spunea...

nu vor sa murim. Din cate vad eu in afisele lor ei vor ca noi sa facem sex anal si ei sa se uite la noi printr-un obiectiv rosu barat cu o dunga...
Cam perversi baietii...

CM spunea...

A si va rog sa observati ce obsedati sunt , "pasivului" din afis i-au desenat si putza...

Raducu spunea...

@CM dap, am observat si eu LOL :)))

FLORIN on 17 mai 2009 la 22:08 spunea...

eu nu observasem. aveţi un spirit bun de observaţie. mă întreb ce membru noua dreaptă a săvârşit păcatul de a vizualiza ceea ce ei numesc "păcat"?:))

joacadeamine on 17 mai 2009 la 22:37 spunea...

pe mine ma streseaza aceasta imagine de anul trecut:

http://ro.altermedia.info/images/nu-sodomei-7677801.jpg

este incredibil (aici urmeaza remix cu pareri de la prieteni si cunoscuti): tata Iisusic, mama de pe centura, copil hidrocefal. Ioi, eu nu vreau sa fi provenit din familia normala atunci...

FLORIN on 18 mai 2009 la 13:14 spunea...

yep, destul de scary, as putea spune. oamenii aceia nu par fericiti, ci doar obositi.

Emy on 19 mai 2009 la 23:17 spunea...

Eu sunt socat cat de pacatosi sunt 'credinciosii'... sunt mizerabili, sunt cu adevarat 'espèces d'enfoirés'...

Irina on 3 iunie 2009 la 10:31 spunea...

Si in Timisoara tot afisu' asta a aparut in saptamana cand a fost GayFest la Bucuresti.
Mai grav e ca le-au pus in spatii de afisaj inchise, iar ca sa afisezi acolo trebuie sa primesti acordul de la primarie/consiliu local. Aici un articol despre treaba asta. E revoltator. Am scris celor care se ocupa de spatiile alea de afisaj, normal ca n-am primit nici un raspuns...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez