duminică, 17 mai 2009

Afişe gay la metrou : Unirii şi Izvor

Publicat de FLORIN la 19:15
Cât m-a bucurat să văd aceste afişe. 3 la Unirii, plus unul bonus la Izvor. A fost interesant să observ reacţiile oamenilor ce se întâlneau cu afişul. Niciun fel de reacţie negativă.

Felicitări Accept, cea care a demarat campania.

Notă: Faţă de afişul Noua Dreaptă, acestea sunt legale şi plătite.

4 comentarii on "Afişe gay la metrou : Unirii şi Izvor"

A.G.B. on 17 mai 2009 la 20:42 spunea...

Multumim! :)

Mai este si la "Gara de Nord 1" (l-am vazut eu), dar ar trebui sa mai fie si in alte statii de metrou, avand incheiat un parteneriat cu Metrorex, pe perioada GayFest-ului.

Cristi - ACCEPT

FLORIN on 17 mai 2009 la 22:05 spunea...

m-am gândit că mai sunt şi prin alte părţi. ;) asta e foarte bine.

ce vroiam să te întreb. de ce nu se poate încheia un parteneriat pe o perioadă mai îndelungată? cred că afişele acestea au un efect mult mai bun asupra modului cum este privită comunitatea gay din România, iar oamenii devin şi mai obişnuiţi cu ideea că sunt homosexuali prin România. ar fi ceva dacă s-ar întâmpla astfel. cel puţin eu aşa spun.

Anonim spunea...

mi se pare extraordinar!

A.G.B. on 19 mai 2009 la 01:44 spunea...

Florin... asa e, ai dreptate. Nici eu nu am vazut vreo reactie negativa pentru acele afise si chiar m-a bucurat acest lucru. O sa le vedeti timp de 1 luna... si poate cine stie.. vor mai fi si cu alte ocazii :)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez