marți, 14 aprilie 2009

V-o prezint pe Susan Boyle

Publicat de FLORIN la 11:49
Inregistrarea asta a facut inconjurul web-ului. Nici nu stiu de ce mi-a luat atat de mult ca sa o postez. Toata faza e de-a dreptul emotionanta. Mi s-a zgribulit pielea pe parcurs.

Ce trebuie sa invatam de aici? Pentru a mia oara, ca trebuie sa ne uitam dincolo de aparente.



7 comentarii on "V-o prezint pe Susan Boyle"

Emy on 14 aprilie 2009 la 12:19 spunea...

wow8->... je n'ai pas de mots...
intr-adevar, de fiecare data tragem o concluzie inainte de a vedea intregul... dar cred ca asta ii este caracteristic firii umane:-??

Emy on 14 aprilie 2009 la 13:55 spunea...

... cred ca m-am uitat de 20 de ori la video si am de fiecare data aceeasi reactie (ca a ta)... mi se face pielea de gaina8->... BRILLIANT

attitude on 14 aprilie 2009 la 14:50 spunea...

Toti judecam, toti...blonda din juriu juca circ...TOTI de acolo au judecat concurentul. Ca asta`i firea umana, cum spunea si emy. Doar ipocritii se arunca in declaratii altruiste si pline de seva moralista.
Sunt curios cum evolueaza lucrurile pentru femeie.

FLORIN on 14 aprilie 2009 la 20:12 spunea...

ma bucur ca v-a placut si voua tot atat pe cat mi-a placut si mie. va voi tine la curent cu evolutia ei.

Emy on 14 aprilie 2009 la 21:03 spunea...

de 3 zile pe YouTube si are deja 3 milioane de vizionari... nice:)

Ionutz on 14 aprilie 2009 la 22:04 spunea...

cand am urmarit clipul am fost profund emotionat! sper doar ca nu e prea tarziu pentru doamna in cauza, darul ei ar trebui impartit cu noi toti...

Amanda on 14 aprilie 2009 la 22:29 spunea...

in zilele astea am vazut si eu clipul pe youtube cu Susan...da, e incredibila femeia, eu personal tin pumnii ca sa ajunge in final:D

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez