miercuri, 29 aprilie 2009

Se închide clubul Purple sau nu?

Publicat de FLORIN la 14:51
În primul rând trebuie sa îmi arăt surprinderea că este posibil ca o informaţie despre un cutremur pe care eu nici nu l-am simţit să creeze atat de multă panică. Adică s-a dărâmat ceva la cutremurul ăsta şi nu ştiu televiziunile? Şi cum de cei care au fost sâmbătă şi au petrecut acolo nu şi-au dat seama că nu s-a întâmplat nimic?

Rezultă că zvonurile cu privire la închiderea clubului Purple sunt false. El îşi va continua activitatea şi în această săptămână. Mai mult această campanie împotriva clubului Purple se pare că va fi rezolvată de poliţie, depunându-se o plângere în acest sens.

Mai jos aveţi un comunicat apărut pe pagina oficială a clubului Purple de la conducerea clubului.

" NOI, PURPLE ne exprimam totalul dezgust fata de propaganda mincinoasa, josnica, fatisa anti-Purple realizata prin intermediul unor ID-uri de messenger, profile gayromeo (unele creeate special) si Hi 5.

Hilar cum am devenit singura societate comerciala afectata de un banal cutremur.
Intelegem. Aceasta campanie anti-Purple ca este menita sa debusoleze lumea gay si sa creeze un curent puternic negativ.

Suntem scarbiti sa constatam o atat de mare lipsa de moralitate.

Niciodata, subliniem niciodata, n-am acuzat pe nimeni fara dovezi.

Pentru clarificarea acestui atac comercial concertat ne-am adresat organelor competente ale statului.

Pana la raspunsul oficial din partea acestora, gratie accesului la informatie usurat de legea privind retinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicatii electronice, ne abtinem de la orice comentarii.

In cel mai scurt timp, pana la finalul acestei luni, va vom pune la dispozitie toate dovezile pe care NOI le avem in vederea incriminarii unei persoane sau grup de persoane, la care vom adauga datele primite din partea forurilor competente sa instrumenteze aceasta grava forma de concurenta neloiala.

Purple este constient de standardele sale actuale. Purple are destule resurse financiare, umane si psihice sa treaca peste acest impas si sa reziste in orice forma."

5 comentarii on "Se închide clubul Purple sau nu?"

WorldGay on 30 aprilie 2009 la 00:50 spunea...

Imi pare rau dar prea se victimizeaza acest club. Au facut post Tv , inchis, redeschis si tot asa de 100000 de ori. Au anuntat ca il redeschid pe 28.04 postul TV. Ok....... Azi intru si pentru ca nu stiu cine ii barfeste pe la colturi si au ridicat fustele peste cap si urla.... ca voteaza daca mai tin postul tv ca si punct de referinta...cah cah....Acum stau si ma intreb? Cat a emis postul respectiv? Mereu era offline cand intram eu . Daca esti o firma serioasa, asa ceva nu se face. Tin un post TV, club etc indiferent de barfele unor. Mai penibil de atat se poate? Cum sa nu redeschizi postul pentru ca cineva barfeste pe hi5 si nu stiu pe unde. OK.... Am fost in Club sambata............(prima data dupa deschidere) AM STAT CU HAINA PE MINE. Imi parea asa de rau pt era frig si gol dar clubul arata super in comparatie cu vechiul PURPLE ( desi ma asteptam la ceva rau dupa comentariile de pe un blog ) ARATA SUPER dar ma repet.gol, frig si muzica de rahat (scuze pt dj nu stiu cum.......si sonorizarea......... bleah dar banuiesc ca asta se repara) Nuu este suficient sa fii un club gay pt a veni persoanele gay in club. prefer sa merg in alt club (str8) decat sa mor de frig in Purple sau sa ascult.....muzica de .......

Si ...........ma repet :D Daca esti firma serioasa nu te plangi atat. Ok, ai facut multe, club frumos; idei bune dar lucreaza si la defecte si atunci indiferent de barfe lumea vine. Cum sa mai vin eu saptamana viitoare sa stau cu geaca pe mine? Prefer sa stau acasa, macar imi este cald :) Imi era mila de dansatorii aia in chiloti pe "vremea" aia :)

FLORIN on 30 aprilie 2009 la 12:53 spunea...

nu ştiu legat de clubul purple cum e treaba fiindcă nu am fost niciodată acolo, dar despre postul acela tv ştiu ca funcţiona. nu erau prea multe producţii româneşti, dar a funcţionat o perioadă. dar şi ceea ce spui tu e adevărat.;)

Raducu spunea...

Deci eu am intrebat mai multe persoane despre acest club Purple. unii zic ca e super, le-a placut tot, altii zic ca nu, ca muzica e bleah, WorldGay zice ca e frig.... care e adevarul? trebuie sa ma duc personal acolo sa vad cum e?? ;)

FLORIN on 30 aprilie 2009 la 20:50 spunea...

categoric asta trebuie sa faci. ;)

Anonim spunea...

Purple Club este inchis definitiv, vedeti pagina oficiala. Zvonurile au fost adevarate.... Recesiunea a invins

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez