marți, 28 aprilie 2009

Poze pentru concursul de fotografie gay

Publicat de FLORIN la 18:34
Ieri s-a încheiat faza de înscriere şi de azi deja putem sa votăm din aproximativ 100de fotografii alese, unele interesante, altele foarte interesante. Aruncaţi o privire şi acordati votul fotografiei care se potriveşte cel mai mult cu tema "Idealuri şi realitate pentru cei care sunt gay" aici.

5 comentarii on "Poze pentru concursul de fotografie gay"

Raducu spunea...

Unele din pozele alea nu au nicio legatura cu gay, cel putin eu le gasesc stupide.(ex. te pozezi cu pisica in brate si trimiti poza la astfel de concurs???)

FLORIN on 28 aprilie 2009 la 19:24 spunea...

am observat că sunt şi astfel de fotografii, dar nu o astfel de fotografie a primit votul meu şi din câte am observat ele sunt cam lipsite de voturi. sunt curios care din fotografii va câştiga. văd că s-a votat destul de mult deşi votarea a început de câteva ore. va fi competiţie.;))

Ungaymicut spunea...

Am votat si eu ...cea mai putin irevelanta poza...soseaua :)) care nici macar ea nu e straight:)),dar totusi asta nu inseamna ca nu fac curba....:)

Ionutz on 28 aprilie 2009 la 20:57 spunea...

am votat si eu, unele nu prea au legatura dar sunt reusite din punct de vedere fotografic, altele sunt pur si simplu aiurea dar am gasit suficiente poze frumoase, care transmit ceva. cred ca pot alcatui un top 10 daca stau putin sa ma gandesc.
cel mai bine ma reprezinta poza cu lacatele, sintetizeaza viziunea mea asupra unei relatii ! :)

kiddo on 29 aprilie 2009 la 16:32 spunea...

Haa !Ti-am luat-o inainte, am facut un fel de top pe blogul meu :)

Mie cel mai mult imi place poza cu mainile, poza 42 daca nu ma insel.

Mi-as fi dorit sa trimit si eu vreo 2-3 poze pe tematica, dar...ca de obicei, ma misc cam greu si raman in urma cu informatiile.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez