luni, 27 aprilie 2009

Muzica adolescentei mele

Publicat de FLORIN la 16:14
Muzica a fost intotdeauna solutia. Ramane intotdeauna solutia. Nu stiu cum se intampla in cazul vostru, dar asupra mea muzica are exact efectul pe care muzica ar trebui sa il aiba asupra unui om. Sunt pasionat de muzica. Ascult cam orice gen de muzica, desi in adolescenta eram mult mai selectiv ( in sensul ca luam in cea mai mare parte cea mai usoara si la indemana muzica - muzica de pe Atomic Tv). Aceea a fost muzica adolescentei mele: Andreea Balan, Blondy, Britney Spears, Christina Aguilera si Madonna ( si alte asemenea). Erau piesele perfecte pe care puteam sa dansez (Te joci cu mine, Oops ... I dit it again, Gennie in a bottle), iar prin dans reuseam sa imi consum o parte din energiile de orice tip. Bineinteles ca si in acest caz a avut loc un moment de maturizare, daca il pot numi astfel. Au existat piese care m-au apropiat si de alte genuri muzicale, precum Damien Rice '9 crimes'. Il agatam printre preferatii mei, desi nu cunoastem decat cateva piese de la el. Toate aveau insa un efect de linistire, imi mangaiau sufletul intr-un mod ciudat, cum foarte putine alte piese reusisera. Printre acestea 'A voice within' si 'Beautiful', bineinteles, de la Christina Aguilera. Am adorat 'Beautiful'. A fost un boom, o explozie. Inca ador piesa asta. Cu timpul, am invatat sa dansez si pe aceste piese. Azi inca ascult Britney, dar ascult si un Adele. Raman la parerea mea. Muzica ramane intotdeauna solutia ( refugiul ). Adaug cand nu il poti gasi in alta parte.

Ce ascultati voi in adolescenta?

15 comentarii on "Muzica adolescentei mele"

Docica on 27 aprilie 2009 la 17:59 spunea...

Eu am inceput prin clasa a VI-a cu Eros Ramazzotti. Apoi Bon Jovi, Tina Turner si ce mai prindeam din jazz si blues...orice...aa si Prodigy. Din clasa a IX-a au avut loc doua schimbari bruste si imediate: intai Nirvana completata de rock din ce in ce mai dur, iar la un an dupa am inceput sa ascult de la speed metal la trash rock. Pe parcursul liceului m-am mai cizelat si combinam mai multe genuri: rock (orice tip), jazz, folk, simfonica, opereta, blues, pop si din cand in cand piese la intamplare de la radio. De atunci pana azi gusturile mi-au ramas aceleasi, dar am mai aprofundat genurile. Adica sunt zile cand ascult doar gothic, altele doar de simfonica, altele de folk... apoi tangouri, tipuri de jazz, lautareasca(+ gipsy), ruseasca, trance (goa, psy) etc. Pot spune ce nu ascult deloc: house, manele si populara (doar daca ma obliga vreo nunta sau vreun vecin cocalar). O mica precizare: imi place mult muzica populara, dar nu sa o ascult, ci sa dansez pe ea!

Anonim spunea...

Queen mai ales, rock in general

expatgay on 27 aprilie 2009 la 21:23 spunea...

In cazul meu, am trecut prin toate fazele. Intr-a 6-a si a 7-a era mare chestie cu hip-hopul asa ca ascultam si eu, mai ales RACLA. Mai ascultam si Prodigy si House of Pain, din astea haus :P

In liceu am inceput sa discriminez mai mult in privinta muzicii si am devenit mare fan world music. Am ascultat foarte mult raï, si asa am devenit interesat de limba araba, pe care am abandonat-o insa la sfarsitul liceului.

Acum ascult mai mult indie, mai ales Bright Eyes, Postal Service, Death Cab for Cutie etc, dar mereu ma intorc la cateva albume de World Music. Sunt mare fan Mariza de asemenea.

CM spunea...

In adolescenta ascultam ce era atunci la moda...Modern Talking & co, muzica proasta pe care am parasit-o imediat ce am dat de chestii adevarate( Led Zeppelin, Pink Floyd). Mai tarziu am descoperit blues si jazz si muzica clasica( pe aceasta din urma am gasit-o prin ... Deep Purple...)

FLORIN on 28 aprilie 2009 la 12:39 spunea...

sa inteleg ca rock-ul e la putere;) frumos. oameni cu atitudine.

Raducu spunea...

rockul e muzica oamenilor destepti ;)

CM spunea...

sau mai exact Rock e muzica. Si in acelasi timp e poarta deschisa spre muzica.Rock desprinde reziduurile de pe creier, face lock( daca pot sa zic asa) pentru "tariile" muzicale.
Mi-ati amintit de bijuterii, mai copii! Va recomand Logica timpului- Pro Musica.
Sunt curios si-l mai aminteste cineva?


http://www.radio3net.ro/rorock.php?cx=details&id=549

Ungaymicut spunea...

Atras de aspectul fizic dar mai ales de vocea lui minunata sunt fan Enrique Iglesias.
Da ,si pentru mine muzica are acelasi efect ...linistitor,un fel de consolare sufleteasca....ador piesa lui Enrique -wish i was your lover,ca sa nu spun tot albumul insomniac .... parca a fost facut pentru mine. In sfarsit pot comenta

Anonim spunea...

WTF? "Ascult cam orice gen de muzica, desi in adolescenta eram mult mai selectiv ( in sensul ca luam in cea mai mare parte cea mai usoara si la indemana muzica - muzica de pe Atomic Tv)". Asta inseamna pentru tine sa fii selectiv? :)))))))))))))))))))) Cum ai decis tu ca nu mai esti adolescent? Sa mor daca mai citesc blogul asta. E cel mai incoerent dintre toate...

FLORIN on 28 aprilie 2009 la 22:19 spunea...

ce sa spun de ultimul comentariu. i-as da un raspuns, dar cum nu va mai reveni pe acest blog incoerent pe care s-a gasit de atatea ori incat sa observe incoerentele atat de deranjante, nu vad sensul.

Ionutz on 28 aprilie 2009 la 22:46 spunea...

ma alatur si eu rockerilor de aici!
ascult cu precadere muzica anilor 60-90, cat despre muzica din prezent, rar ma prinde o piesa...
P.S.: Anonim, Florin, nu exagerati! Hai, impacarea! :P

CM spunea...

Daaa! Imi plac impacarile. Da ce te faci Ionut daca chiar se "impaca' Florin cu Anonimul coerent?

Ionutz on 29 aprilie 2009 la 18:49 spunea...

ei acum si cu tine mai Cristian ;)) sper sa ma descurc... :D

FLORIN on 30 aprilie 2009 la 12:54 spunea...

se descurcă.;))

G. on 3 mai 2009 la 06:27 spunea...

N'am înteles niciodatã de ce în general gayilor le place muzica ieftinã. Bãrbatul meu e fan al Brintneei Spears, al Cristinei Argüilera si al Mylenei Farmer.

Eu însã, de când am început sã-mi pun întrebãrile existentiale ale adolescentei, m'am lãsat de muzica negutãtoreascã (Michael Jackson, CC Catch, Ace of Base), si am început a asculta Metallica, ale cãrei versuri îmi erau subiecte de cugetare la greu.

Apoi am trecut pe Sepultura, Neurosis, Crematory. În cele din urmã am descoperit ska-punkul crestin (Five Iron Frenzy) si metalul alb (Mortification, Deborah, Crimsn Thorn).

Totusi, când sunt romantic, ascult mai degrabã rock gotic sau/si simfonic (Lacrimosa, Theatre of Tragedy), precum si rock alternativ: Les Cowboys Fringants, Les Trois Accords, The Cranberries.

Dar în momentele de mãrinimie ascult troparele Sorei Marie Keyrouz, sau ale lui Fayrouz.

Asa cã, în ciuda prejudecãtilor, vãd de la alti comentatori cã rockerimea-i la putere.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez