sâmbătă, 25 aprilie 2009

Frati si surori – din 3 mai revine la PRIMATV

Publicat de FLORIN la 10:44
V- am povestit ca se incheie sezonul 3 din Neveste disperate. Si am mai povestit despre seriale care ne-au atras atentia. Unul dintre ele era ‘Brothers and sisters’- ‘Frati si surori’, serial ce incepuse in toamna la PRIMATV, dar care a fost anulat fara niciun fel de anunt. Am sperat ca va fi reluat in vara si am avut dreptate.

Odata cu sfarsitul ‘Nevestelor disperate’, reincepe ‘Frati si surori’, ceva putea fi vizionat in fiecare duminica de la 22:30.

‘Brothers & Sisters’ este o serie produsa de ABC, recompesata cu Emmy, ce surprinde povestea unei familii de clasa mijlocie (familia Walker) din California, imediat dupa moartea capului familie, care avea cateva secrete bine pastrate.

Din punctul de vedere al afacerii familei, Sarah, Tommy si Saul descopera niste nereguli privind afacerea familiei, in timp ce strict familial, se afla de existenta unei amante si a fiicei acesteia.

Din distributia serialului fac parte Sally Field (recompesata cu Oscar), Calista Flockhart (Ally McBeal), Ron Rifkin (Alias), Rachel Griffiths (Sub pamant SRL) sau Rob Lowe ( Viata la Casa Alba).

Un rol important in serial il are Matthew Rhys, ce il interpreteaza pe Kevin Walker, fiul gay al familiei, un cunoscut avocat ce pastreaza pe birou fotografia fostului iubit.

Pana acum stim doar ca serialul va reincepe cu episodul 5.

2 comentarii on "Frati si surori – din 3 mai revine la PRIMATV"

Anonim spunea...

In sfarsit revine!! Abia astept, desi ora la care il difuzeaza nu-mi convine deloc, e mult prea tarziu, nu puteau sa-l bage pe la 8?

FLORIN on 25 aprilie 2009 la 15:51 spunea...

si eu asteptam de mult revenirea serialului. eu m-am obisnuit deja cu ora asta de la neveste disperate. ;))

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez