duminică, 8 martie 2009

Neveste disperate din 8 martie duminica la PRIMATV

Publicat de FLORIN la 17:20
Incepand de duminica, 8 martie, serialul 'Neveste disperate' isi schimba ziua si ora de difuzare. Daca pana acum eram obisnuiti sa ne asezam in fata micilor ecrane in fiecare joi de la 20:30, incepand de azi, vom urmari aventurile sotiilor "disperate" duminica de la 22:30 pe acelasi PRIMATV.

Asta imi aminteste ca ACASATV difuza acum cativa ani pe la aceeasi ora 'Totul despre sex'.

Neveste disperate sau Totul despre sex?

26 comentarii on "Neveste disperate din 8 martie duminica la PRIMATV"

Anonim spunea...

Am vazut Sex And The City. Ne-a placut mult. Desperate nu inca, dar e in plan. Noi preferam sa le vedem de pe DVD . Urasc sa astept o saptamana ca sa vad un nou episod.
Apropo, in 5 aprilie se difuzeaza primul episod din seria a 3 a The Tudors. Abia asteptam ca asta ne place tare.

Anonim spunea...

Cum puteti sa va uitati la asa ceva?? Numai cand le vad fetele si mi se face sila.... Nu va calca pe nervi personajele alea??

FLORIN on 8 martie 2009 la 21:19 spunea...

eu am asteptat aproape vreo 2 ani ca sa vad al treilea sezon din desperate housewives. prefer sa vad serialul la tv. asteptarea din fiecare saptamana, e ceva acolo care cred ca imi da o bucurie aparte.

singurul serial care l-am vazut pe dvd a fost The Tudors(sezon2). Ionutz si cu mine ne numim si noi fani ai serialului si asteptam sezonul 3. Roma a fost iar un serial istoric tare( preferatul lui Ionutz).

anonim: pe mine ma amuza personajele sau ma emotioneaza cand e cazul. care e serialul tau preferat?

Anonim spunea...

Roma ne-a placut si noua. Din pacate nu va mai avea alta serie, s-a oprit la 2.

Anonim spunea...

QAF a fost serialul meu preferat.... la Prima incepuse un serial care imi placea si l-au scos din grila :( dar eu nu mai copiez filme de pe net in viata mea!

Anonim spunea...

in my opinion, it's c**p :D and "c**p" is another name for "shit". Thank You!

Anonim spunea...

Mihai, despre ce vorbesti?
Ce te-a suparat asa de tare?
Detaliaza, te rog.

FLORIN on 9 martie 2009 la 12:49 spunea...

anonim: serialul era clinica sau brothers and sisters?

Anonim spunea...

Cristian, vorbesc despre "neveste disperate" si m-a suparat stupiditatea si "americanismul" din serial. Atat. :D Sunt atat de multe seriale faine incat nu as pierde timpul cu "nevestele". hey, stie cineva cum se numea serialul de comedie, made in USA, cu un cuplu New York-ez, tineri, el "grasun" si ea simpatica si putin hispanica...el era postas parca...

Anonim spunea...

Anonim, da' ce s-a intamplat cu filmele copiate de pe net?
Mihai, am vazut cateva episoade din Desperate... si nu am simtit stupiditate, dimpotriva mi s-au parut istete. La americanism (oare ce intelegi prin asta?) nu te pot contrazice, s-arputea sa ai dreptate.
Dar imi place de tine ca esti patimas. Sunt curios, ai si filme care iti plac asa si asa sau doar "crap" si "capodopere"?

Anonim spunea...

@Florin e vorba de Brothers & Sisters
@Cristian ma refeream la faptul ca nu am unde sa vad serialul ala pt ca eu nu mai iau filme de pe net, iar prima nu-l mai difuzeaza

Anonim spunea...

Eram curios sa aflu daca ai un motiv special pentru care nu mai iei filme de pe net...

cartiergay on 9 martie 2009 la 19:36 spunea...

"Neveste..." este cel mai bun de pe piaţa românească de seriale, e amuzant, regizorul extremely clever, numai bun pentru relaxare.

Nici nu-mi dau seama dacă e mai bine să fie difuzat duminică...sau că e doar un episod.....???

Anonim spunea...

Cristian, doar "crap" si "capodopere". Parerea mea e ca, la un film ori iti place ori nu, cand unui om i-a placut un film "asa si asa", are o expresie a fetii "anesteziata", nu stiu daca ai observat la cineva, dar nu-mi aduc aminte sa spuna cineva asta razand.

Anonim spunea...

HappyGay, ai vazut "Gilmore Girls" vreodata?

cartiergay on 9 martie 2009 la 20:12 spunea...

Nu, recunosc! Probabil îmi vei spune că e mai bun. Dar vreau să te întreb, e o comedie, dacă da, e una din aceea în care se aud în fundal râsete isterice(=iritante)?

FLORIN on 9 martie 2009 la 22:55 spunea...

anonim: si eu am urmarit brothers and sisters si categoric ar fi un serial despre care as scrie pe blog. sper ca il vor da la vara. cred ca motivul pentru care l-au scos a fost audienta mica, dar adevarul e ca nu prea au stiut cum sa promoveze serialul, astfel incat lumea sa fie putin mai entuziasta.

Mihai: am vazut cateva episoade din ' Fetele Gilmore ' si sunt simpaticute.;)

Anonim spunea...

HappyGay, din fericire, nu se aud acele rasete in fundal...ca mie mi-a placut foarte mult, asta nu inseamna ca e mai bun. Cauta, vezi un episod si iti faci o parere.

Florin, sa mai vezi cateva episoade ;)
A si vroiam sa zic, la Gilmore Girls trebuie sa stai bine cu engleza ca sa intelegi poante si glume, daca te bazezi pe traduceri...n-are rost.

Anonim spunea...

Florin, am vazut si cateva trailer-uri din "brothers and sisters"..."relatiile si dramele unei familii" nu cred ca pot entuziasma un public. Sa fim sinceri, "relatiile si dramele unei familii" reprezinta subiectul principal al telenovelelor argentiniene. Pe Calista Flockhart nu o vad decat ca "Ally McBeal". Si ma mai irita la serialele astea americane, faptul ca toti actorii sunt frumosi (si la actrite ma refer)...americanii sunt obsedati de frumusete fizica si defapt, toti sunt obezi :))

FLORIN on 10 martie 2009 la 12:54 spunea...

nu am vazut trailler-ul de la 'Brothers and sisters', dar primele episoade au fost foarte reusite si cred ca pana la urma "relatiile si dramele unei familii" sintetizeaza cat mai simplu subiectul serialului, dar actiunea serialului nu se dezvolta ca o telenovela argentiniana. fiecare persoanaj e foarte bine conturat si fiecare poveste era interesanta.

legat de "Fetele Gilmore" incepusem sa ma uit la el candva, dar nu m-a prins indeajuns incat sa continui.

FLORIN on 10 martie 2009 la 12:57 spunea...

si legat de calista face un rol foarte bun, la fel ca toate actritele de acolo.
legat de femeile obeze, ma gandesc ca nu e un lucru cu care se mandresc nici ei.;))

Anonim spunea...

Mihai, poate ca ti-er fi util exercitiul relativizarii. O sa te ajut.
"relatiile si dramele unei familii" "nu pot entuziasma un public" . Asa sa fie? Fara exceptii? Anna Karenina cartea trateaza oare relatiile si dramele unei familii? Razboi si pace . Asa la repezeala am gasit doua titluri care te contrazic. Sunt sigur ca sunt alte exemple si mai bune.
Ca argument final recurgi la fortarea logicii. Daca dramele familiale sunt subiectele telenovelelor iar telenovelele sunt productii proaste ar rezulta ca toate filmele care trateaza dramele respective ar fi proaste. Nu este corect din punctul de vedere al logicii.
Ce as dori sa iti transmit ar fi ca NU e obligatoriu sa ai dreptate (sau sa am eu dreptate).
M-ai facut curios cu Gilmore Girls. O sa caut sa vad. Dar ceva ma face sa cred ca sunt actrite urate in serial si durdulii...

Anonim spunea...

da, bine, trebuia sa zic "public MARE", ca normal ca sunt oameni interesati de subiect. Speram si eu ca se intelege si nu trebuie explic cu atata detaliu. Bun, public "MARE". Mea culpa! A, si legat de logica, ma bazez pe logica foarte rar, pt ca multe ar trebui sa fie logice in lume, dar nu sunt ;)

Anonim spunea...

Sugerezi cumva ca Razboi si Pace sau Anna Karenina nu ar fi apreciate de un public mare?
Fara logica eu cred ca s-ar cam prabusi lumea asa cum o stim. Faptul ca aberatiile sunt stridente nu inseamna ca ele dau tonul.

Anonim spunea...

am vazut aseara pe tvr1 ultimile 40 si ceva de minute din Anna Karenina si mi-a placut

Anonim spunea...

ooops, "ultimEle" :D

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez