marți, 31 martie 2009

Daca as putea ... as vrea sa fiu ... (leapsa)

Publicat de FLORIN la 21:16
Inspirat de Docica, am ales sa duc leapsa asta mai departe, nu de alta, dar mi se pare un exercitiu de imaginatie util. Asadar, daca as putea sa fiu ...., as alege sa fiu .... urmatoarele ...

O FLOARE: trandafir
UN ANOTIMP: primavara
O CULOARE: albastru
UN ANIMAL: leu
UN OBIECT VESTIMENTAR: tricou mulat
O PIESA DE MOBILIER: un raft plin cu CD-uri
UN VERS: " Here in the darkness I know myself "
UN PEISAJ: rasarit de soare pe plaja
UN OBIECT: aparat foto
UN INSTRUMENT MUZICAL: vioara
UN COPAC: brad
UN ORAS: Bruges
O PERSOANA PUBLICA: Andreea Raicu
O CARTE: Maitrey de Mircea Eliade
UN FEL DE MANCARE: lipsit de imaginatie
UN SUPEREROU: Sailor Saturn
UN FENOMEN AL NATURII: curcubeu
UN FRUCT: banana
O PARTE A CORPULUI: ochi

Voi ce ati alege sa fiti, daca ati putea?

6 comentarii on "Daca as putea ... as vrea sa fiu ... (leapsa)"

Ionutz on 31 martie 2009 la 22:14 spunea...

Completez si eu in calitate de co-bloger :p
floare: crinul, anotimp: iarna, un animal: acvila, un obiect vestimentar: cravata, piesa de mobilier: birou, vers: "o sa ninga-n parul tau, iarna sufletului meu", un peisaj: o campie, un obiect: un inel, un instrument: pianul, un copac: fag, oras: Osaka, o persoana publica: kevin spacey, o carte: taiko, un fel de mancare: cartofi pai (banali si buni!), un supererou: Magneto, un fenomen al naturii: Fulgerul :D , un fruct: visina, o parte a corpului: limba.

attitude on 31 martie 2009 la 22:45 spunea...

Astea sunt precum caietele de amintiri, am uitat cum se numeau, alea cu stop pagina mea :)) F. dragut.

O FLOARE: petunie
UN ANOTIMP: toamna
O CULOARE: albastru
UN ANIMAL: albatos
UN OBIECT VESTIMENTAR: parfum
O PIESA DE MOBILIER: biblioteca
UN VERS: "i still got sand in my shoes, and i can't shake the thought of you"
UN PEISAJ: noapte senina de august
UN OBIECT: stilou
UN INSTRUMENT MUZICAL: vioara
UN COPAC: salcie
UN ORAS: sulina
O PERSOANA PUBLICA: mircea badea
O CARTE: Ciclul vampirilor, Anne Rice
UN FEL DE MANCARE: shaorma lol :)
UN SUPEREROU: Ceva din X-Men sau Heroes.
UN FENOMEN AL NATURII: fulger
UN FRUCT: piersica
O PARTE A CORPULUI: lobul urechii

Amanda on 31 martie 2009 la 22:52 spunea...

hmmm...imi place "joculetzul" asta de imaginatzie:D
daca as putea, as vrea sa fiu: floare(ghiocel), anotimp(primavara), culoare(mov), animal(pui), obiect vestimentar(lenjerie intima), piesa de mobilier(masa), vers(I will survive), peisaj(rasarit de soare), obiect, instrument muzical(vioara), copac(salcie), oras(Barcelona), persoana publica(Gloria Trevi), carte( Alexandre Dumas-Lalelea neagra), un fel de mancare( sushi), supererou(Superman), un fenomen ale naturii(vultur), fruct(capsuni), o parte a corpului(ochii)...

Anonim spunea...

ti-am preluat leapsa si (zic eu) am imbuntatit-o... ;)

Anonim spunea...

bai..maytrei na scris-o liviu rebreanu ci eliade:D gizas ce prostii sunt scrise pe aici:D

FLORIN on 4 aprilie 2009 la 00:52 spunea...

corectat

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez