sâmbătă, 14 februarie 2009

Nu ii divortati

Publicat de FLORIN la 13:33
Ce se va intampla cu zecile de mii de cupluri gay care s-au casatorit in California? Iata un mesaj de la ei.


.

5 comentarii on "Nu ii divortati"

kiddo on 14 februarie 2009 la 14:01 spunea...

Imi place poza de la 2:18.
Am bufnit in ras cand am vazut-o :D

Docica on 14 februarie 2009 la 14:33 spunea...

Oare cei care militeaza impotriva drepturilor comunitatii gay sunt orbi? Oare cum nu pot vedea naturaletea acestor fotografii?... sunt oameni obisnuiti, familii obisnuite, OAMENI care traiesc, se duc la serviciu, la piata, la meci... ca toti ceilalti! Cine le da dreptul sa interzica iubirea? sa interzica relatia de cuplu?...

Anonim spunea...

Docica, ma induioseaza candoarea ta.
Evident ca nu sunt orbi. Au in ochi un ciob de oglinda care le denatureaza perceptia, stii basmul lui Andersen. Unii din ei au ciobul si in creier si in inima. Din pacate au in spate o organizatie foarte mare care se indeparteaza pe zi ce trece de principiile celui care a fondat-o. Si au cam trecut vreo 2000 de ani de atunci...Asta le furnizeaza legitimitate(cred ei)si argumente.
Daca privim partea buna trebuie sa ne fim recunoscatori unul altuia ca existam. Noi, oamenii sensibili.

Anonim spunea...

Am vazut azi Breakfast On Pluto. Un film despre iubire, despre perspective diferite. Anii trecuti nu am sarbatorit Sf Valentin, anul asta , vazand acest film minunat simt ca am avut o zi speciala in 14 februarie

Anonim spunea...

sunt atat de fericiti...cum sa le iei acea fericire?...e de o stupiditate fara logica, ideea de a divorta "la comanda" cuplurile gay...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez