miercuri, 21 ianuarie 2009

"Ia uite ce craci are aia"

Publicat de FLORIN la 20:19
Nu spun eu asta, ci mama. "Chiar nu iti plac fetele deloc?". Eu raspund : "Nu". "Si atunci de ce te uiti toata ziua la cracii alora?" Recunosc, sunt dependent de MTV.

Mama nu stie cum sa o mai dea, cum sa o mai lase. Vindecarea e aproape, dar e departe ... depinde de moment. "Tie iti place de Irina Loghin?" zic eu. Ea raspunde "Da.", iar eu adaug "Pai si mie imi place de Beyonce cum iti place si tie de Irina Loghin" sperand ca am reusit sa o fac sa inteleaga ce inseamna "sunt gay". Credeti ca am fost destul de clar?

Poate ca ar trebui sa ii vorbesc despre viata mea sexuala, despre ce imi place sa fac in pat, dar ma gandesc ca e prea mult, desi uneori cand tot readuce in discutie "problema" homosexualitatii mele, as vrea sa scap odata pentru totdeauna de posibilitatea pe care ea inca o vede ca intr-o zi sa imi placa de o fata ... in sensul ca as vrea sa dezvolt cu ea o relatie de viitor. Dar apoi, ma gandesc ca intrebarile astea se vor duce oricum cu timpul, iar uneori e amuzant sa mai zic si eu : "Uite ce tare e tipul asta".:D

Ce parere aveti de cracii lui Lady Gaga?

3 comentarii on ""Ia uite ce craci are aia""

Anonim spunea...

da... ia-o usor pe mama ta... gandeste-te ca e greu si pentru ea... da sa-ti zic ceva hazliu... mamei mele ii e frica sa nu ma indragostesc de vreo fata si sa-mi parasesc sotul, pe care ea il iubeste la nebunie...:))) zi daca nu e asta ironie!!!

Anonim spunea...

cu parintii nu se discuta niciodata viata sexuala.Tu chiar nu stiai asta???

FLORIN on 22 ianuarie 2009 la 19:11 spunea...

tare wannabegay2;) sper sa se intample la fel si in cazul meu peste ceva timp :D

anonim - de ce nu? uneori sunt atat de dornici ;))

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez