miercuri, 21 ianuarie 2009

Cum sa fii barbat joi la PRIMATV

Publicat de FLORIN la 22:56
Joi, la 22:00, dupa inca doua episoade din Neveste disperate, veti avea ocazia sa urmariti o comedie spumoasa ... gay.

Filmul prezinta povestea lui Howard, interpretat de Kevin Kline, un profesor foarte respectat, ce are o relatie excelenta cu parintii sai, in prag de casatorie cu Emily, interpretata de Joan Cussack. Viata ii este data peste cap in momentul in care un fost elev al sau, acum vedeta de cinema, ii multumeste in discursul de acceptare al premiului Oscar, profesorului sau gay ... Howard in cauza.

Astfel, Howard se vede nevoit sa isi spuna intrebarea "Sunt sau nu gay?". Un film absolut delicios, cu poante de-a dreptul fabuloase, pe care eu l-am gustat din plin.

Din distributie mai fac parte Matt Dillon, Debbie Reynold si Tom Selleck. Film nominalizat la Oscar.

Update : Filmul a fost inlocuit in grila de programe.

2 comentarii on "Cum sa fii barbat joi la PRIMATV"

Anonim spunea...

nu inteleg de ce filmele cu gay sunt de cele mai multe ori comedii,iar gayi sunt ironizati,facuti sa para niste caraghiosi

FLORIN on 22 ianuarie 2009 la 19:11 spunea...

filmul asta mi s-a parut o comedie simpatica, in care nu mi s-a parut ca s-a sarit calul vreodata ... cel putin nu imi amintesc.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez