miercuri, 7 ianuarie 2009

Cum mai evolueaza relatiile cu parintii?

Publicat de FLORIN la 19:15
Aproape 10 zile departe de parintii mei. Nu vreau sa fiu rau, dar a fost bine, mai ales ca persoana cu care mi-am petrecut aceasta perioada este acea persoana. Nu pot sa zic ca le-am dus prea mult lipsa. Chiar mai deloc.

Mama deja stie ca sunt gay. Stie ca am si o relatie. Stia ca voi merge sa petrec aceasta perioada cu iubitul meu. Cum mai merge cu mama? Depinde cum o gasesc. La inceputul acestei perioade, am auzit acel " Distractie placuta ", pe care in data precedenta il omisese. Pe parcursul acestor zile, a fost ok si nimic mai mult ( stiti voi cum sunt mamele cu "Mi-e dor de tine" si altele, dar nu cred ca e nevoie sa ma plang). La intoarcerea acasa ma primeste cu " Nu mai te duci nicaieri.". A avut si un motiv... bineinteles inventat. Dar tocmai pentru ca era inventat, pretentiile au disparut rapid. Rezulta, totul s-a rezolvat.

Tata nu stie ca sunt gay. De fapt stie, de fapt nu sunt sigur ce stie. E mai complicat de povestit. Cert este ca de curand, cam imediat ce mama a aflat ca Ana e Ionutz, el a aflat ca exista o Ana. Inainte sa plec, o intreba pe mama " De ce nu vine cu iubita acasa?". La intoarcere, ma intreaba pe mine si e.... ciudat. Cu mama cred ca a fost cu totul altceva. Relatia mea cu tata e greu de definit ca fiind o relatie. Nu vad si nu simt, si pe deasupra nu cred ca e in vreun fel inteligent, ca si el sa stie oficial despre existenta unui iubit. Deocamdata, totul e in aer. Rezulta, totul e atat de "normal".

Ce prognozez in perioada urmatoare? Doar astept.

Voua cum va mai merg relatiile cu parintii?

4 comentarii on "Cum mai evolueaza relatiile cu parintii?"

Anonim spunea...

La multi ani pt IOnut!!!
relatiile mele cu parintii sunt din ce in ce mai bune....cu cat vorbim mai putin,cu atat mai bine.nu ii intereseaza viata mea intima!!

FLORIN on 8 ianuarie 2009 la 10:55 spunea...

multumesc pentru urari. suna ideal relatia ta cu parintii :D, dar nu stiu cat e de constructiv.

Anonim spunea...

am postat un comentariu mai devreme si nu a aparut pe sit!!!
Spuneam ca relatia mea cu parintii e departe de a fi ideala.....e chiar anormala

FLORIN on 8 ianuarie 2009 la 19:22 spunea...

nu stiu care e motivul pentru care nu ti-a aparut comentariu.
in categoria relatie anormala cred ca m-as incadra si eu cu tatal. cu mama ma mai gandesc. nu esti singurul.:P

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez