vineri, 9 ianuarie 2009

Ce ai face daca ai afla ca esti pe moarte?

Publicat de FLORIN la 13:07
Cred ca discutiile despre moarte nu ar trebui sa le avem, dar uneori se intampla sa se lege. Am vazut filmul ' It's my party ', in care eroul principal, un bolnav incurabil, organizeaza o petrecere inainte de a-si lua viata. Pana la urma, in ciuda tuturor reticientelor, filmul mi s-a parut reusit, iar ca urmare eu si Ionutz ne-am atrenat intr-o discutie destul de... putin macabra pana la urma.


Florin: Cum ai reactiona daca maine ai afla ca mai ai o singura luna de trait?
Ionutz: O singura luna de trait...depinde de multi factori...
Florin: ... in care te-ai degrada pana ai deveni o leguma. Cum ai reactiona fata de ceilalti?
Ionutz: Presupun ca nu le-as spune. Decat tie...Daca pe ceilalti consider ca i-as proteja, pe tine cred ca trebuie sa te protejez in alte moduri.
Florin: Dar...nu ti-ai lua ramas bun de la parintii tai? Iti dai seama ca intr-o oarecare masura ai alege cand i-ai vedea pentru ultima data. Cum ti-ai lua ramas bun de la tatal tau?
Ionutz: Uf.... Iti dai seama ca ar fi insuportabil. Presupun ca as alege sa purtam o conversatie in care sa ne amintim de momentele care au facut ca relatia tata-fiu sa fie una cu totul si cu totul speciala.
Florin: Si crezi ca el nu si-ar da seama?
Ionutz: Poate ca da, cu toate ca uneori pot sa fiu destul de natural cand imi dau toata silinta.
Florin: Te-ai putea controla?
Ionutz: Daca chiar nu as reusi, dar cred ca as reusi.
Florin: Dar daca tatal tau ar avea ceva de spus... ceva ce de mult timp vrea sa iti impartaseasca si faptul ca afla ca tu ai putea sa nu mai fii, l-ar putea determina sa spuna lucrul acela pe care si tu la randul tau ai vrut sa il auzi atata timp. Si nu neaparat tatal tau...Poate fi si bunicul tau, bunica ta, mama ta, un prieten. Nu consideri ca ai fi nedrept fata de persoana respectiva?
Ionutz:........
Florin: Am vazut un film in care el s-a sinucis...El (eroul din film) a fost mai curajos sau mai putin curajos?
Ionutz: Depinde cum privesti...In conditiile in care ai ajunge sa traiestie ca o leguma...aia s-ar mai numi viata?
Florin: Dar poate ai fi constient ca ar veni cineva si ti-ar atinge mana.
Ionutz: Oricum ar fi ceva in afara mea. Daca as fi singur si nu as avea suportul material sau nematerial pentru a-mi mai implini o dorinta...stii raspunsul.
Florin: Ai scrie o scrisoare?
Ionutz: Nu cred ca as scrie o scrisoare.


Ionutz: Pe perioada care ti-a mai ramas, ai continua cu viata ta asa cum ai trait-o pana in ziua respectiva sau s-ar schimba ceva?
Florin: Ma gandeam ca poate lucruri pe care nu le-as fi facut, m-as grabi sa le fac daca as putea.
Ionutz: Cum ar fi?
Florin: M-as catara pe munte ca sa am placerea asta, daca nu as fi sarutat pe nimeni, as fi sarutat pe cineva.
Ionutz: De ce lucrurile astea marunte, dar esentiale ajungem sa le ignoram? Chiar avem nevoie sa stim ca urmeaza sa ne ducem?
Florin: Probabil ca uneori avem nevoie.
Ionutz: Nu crezi ca e trist?
Florin: Poate e trist, dar daca am face intotdeauna ce am vrea nu ne-am permite sa supravietuim in lumea asta. Ne-am omori tot noi.
Ionutz: Daca noi doi am fi impreuna atunci cum ai alege sa-mi spui?
Florin: Nu stiu daca ti-as spune. Poate eu as alege o scrisoare.
Ionutz: Nu ar fi incorect ca nu ai mai putea primi raspunsul.
Florin: Poate raspunsurile pe care as fi vrut sa le aud le-as fi cerut...
Ionutz: Crezi ca ar fi asa simplu?
Florin: Cel putin as fi incercat sa le aflu.
Ionutz: Sa inteleg ca nu mi-ai spune...?
Florin: Nu sunt sigur.
Ionutz: Ti-ar fi teama?
Florin: Nu stiu daca e vorba de teama.
Ionutz: Dar...?
Florin: Nu stiu despre ce e vorba.
Ionutz: Daca totusi mi-ai spune si ti-as zice ca nu pot trai fara tine?
Florin: Ti-as da ceva de facut...sa scrii povestea noastra si apoi s-o faci auzita sau ceva de genul asta.
Ionutz: Crezi ca ar fi suficient? Crezi ca mi-ar mai pasa?
Florin: Ti-ar pasa de dorinta mea.

0 comentarii on "Ce ai face daca ai afla ca esti pe moarte?"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez