vineri, 12 decembrie 2008

Radio Purple si Tv Purple se desfiinteaza

Publicat de FLORIN la 21:52
Intai se desfiinteaza un blog, apoi un club, apoi un alt club si tot asa. E interesant ca viitorul pentru comunitatea gay din Romania pare asa de in ceata. Sau mai degraba e trist?

E trist ca proiecte cu adevarat interesante si care ar fi putut reprezenta vocea comunitatii pentru membrii ei sunt abandonate din diferite motive.

Radio Purle, TV Purple si Purple TV 2 si-au intrerupt activitatea incepand cu data de 10 decembrie. Motivul? Cel mai probabil lipsa feedback-ului pentru care eu insumi am vrut sa renunt la acest blog.

Cred ca membrii comunitatii gay, sau o mare parte din acestia, sunt prea putini interesati de ceea ce tine de gay in adevaratul sens al cuvantului, de viitorul persoanelor gay in Romania. Sunt interesati de sex si atat, caci site-urile de dating merg, site-urile cu fantezii merg si alte site-uri de gen merg. Dar cine sunt eu sa acuz? Fiecare cu ce il doare. Zic doar ca e pacat ca in loc sa devina mai puternice, am impresia ca vocile persoanelor gay in Romania sunt din ce in ce mai putin ascultate, atunci cand ele vorbesc, caci multe nu se aud.

Dincolo de comunitatea gay si asteptarile sale, cred insa ca a lipsit si promovarea.

" Radio si Tv Purple si-au intrerupt emisia pe termen nelimitat. " (comunicat de presa). Intrerupt sau finalizat? Mai exista sansa continuarii acestui proiect?

Update : Incepand cu 14 decembrie se reia emisia Radio si Tv Purple in urma incurajarilor primite. Succes.:)

6 comentarii on "Radio Purple si Tv Purple se desfiinteaza"

Anonim spunea...

Te rog nu renunta la acest blog. Nu renunta si tu :( .

FLORIN on 13 decembrie 2008 la 09:36 spunea...

nicidecum.:) am spus doar ca a existat un moment mai demult. so far away.;)

Vicenţiu (Lyzzard) on 22 decembrie 2008 la 23:15 spunea...

Vreau sa te contrazic:

1.[primul paragraf scris de tine]Comunitatea gay nu este in impas , ba chiar am auzit ca s-a deschis un bar gay pe la Universitate.

2.Nu m-as fii uitat la Purple TV , am un tv in camera , wide , foarte mare , iar monitorul il folosesc pentru jocuri, editari .Vreau doar sa subliniez faptul ca ce insemna TV trebuie transmis prin cablu fiindca nu toti au posibilitatea de a sta confortabil in fata unui monitor.In plus , un program TV care sa intre pe sub pielea mea nu exista , dar cred ca ideea de a vedea ceva de profil e destul de interesanta.

Nu poti spune ca membrii comunitatii gay nu sunt interesati de aceste proiecte doar fiindca te uiti la succesul site'urilor de dating si de fantezii.Sexul se vinde , mai ales pe net.

Si uite , ca pana la urma radioul nu se desfiinteaza si poate o sa ma auzi si pe mine p'acolo la o emisiune sambata sau duminica :) . Cat despre Mov-TV , nu-mi pasa , monitorul nu-mi ofera confortul necesar.

Anonim spunea...

Mã bucur sã aflu destul de multe bloguri gayi românesti. Si cea mai parte vorbesc de altceva decât de sex. Unde's doi, puterea creste.

Anonim spunea...

poponautilor!!!!!!!! in lagar!

Anonim spunea...

A inceput campania: Bring Purple Back
lansata de "wannabegay" care spune asa: Poate parea usor hazardat. Poate parea pueril. Insa in lumea in care traim, povestile se desfac si se refac. Daca Purple s-a desfiintat in urma unei campanii, de ce nu ar “reinvia ca pasarea Phoenix” tot ca urmare a unei campanii? Am zis ca merita o incercare…

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez