sâmbătă, 13 decembrie 2008

Ai uitat sa imi spui " Distractie placuta "

Publicat de FLORIN la 17:57
Ana nu mai exista pentru mama. Exista Ionutz. Si odata cu disparitia iubitei si aparitia iubitului, au mai disparut si alte lucruri.

Nu a trecut mult de cand mama a aflat despre orientarea mea sexuala si pot spune ca pana la urma a reactionat destul de OK, asta dupa socul initial. Dar dincolo de aceeasi viata pe care eu o are ea si eu, micile schimbari incep sa apara.

De exemplu, " Nu-mi arati si mie o poza cu Ana? " nu s-a transformat in " Nu-mi arati si mie o poza cu Ionutz? ". Orice fel de curiozitate legata de relatia dintre mine si Ana, nu mai exista si in cazul lui Ionutz, desi cand "aveam" doua saptamani cu Ana nu zic ca imi cerea poza. Dar... culoarea parului, facultatea si alte asemenea "detalii" se "cereau", iar eu trebuia sa le inventez.

Lipsa de entuziasm s-a evaporat. Si asta cred ca am auzit cel mai bine cand nu o puteam si vedea, caci vocea da de gol multe trairi pe care nu vrei neaparat sa le faci cunoscute cuiva.

Intotdeuana cand ma aflam la Ana si o sunam sa ii spun ca am ajuns bine, mica noastra conversatie telefonica se incheia cu " Distractie placuta ". Pentru prima data stia ca sunt la Ionutz. Conversatia s-a incheiat cu "Pa".

Astea sunt schimbarile. Ma tot gandesc daca ele conteaza sau nu? Daca e o faza sau nu? Ele exista, dar pentru inceput, gandul ca ma sustine inseamna chiar mult pentru mine.

Si apoi, poate ca " Distractie placuta" nu e asa departe. Si nici momentul cand i-l voi prezenta... in fotografie sau...:)

0 comentarii on "Ai uitat sa imi spui " Distractie placuta ""

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez