miercuri, 17 decembrie 2008

Ocupat, ocupat

Publicat de FLORIN la 13:50
Sau mai degraba lenes? Habar nu am, dar cand sunt si eu pe luna o saptamana mai ocupat, vad ca sunt atat de putin activ in alte lucruri. Cred ca de fapt sunt doar lenes. Si cred ca mi se intampla mult prea des.

E decembrie, adica luna aceea in care toata lumea ar trebui sa se opreasca putin si sa se uite in jur. Dar, dupa mine, nimic nu ne mai poate reintoarce la nivelul de umanitate normal. Am devenit toti niste roboti. Toata lumea e atat de ocupata. La mai putin de 10 zile pana la Craciun, nimeni nu pare sa isi dea seama ca se apropie ceva special. Toata lumea e ocupata sa...traiasca? Mai degraba, supravietuiasca.

In plus, vremea nu ne ajuta. Unde sunt fulgii de zapada? Inca nu i-am vazut anul acesta si zau de nu m-am cam saturat de acelasi cer inchis. Unde sunt brazii? Poate traiesc eu in alta lume, dar abia daca am observat un brad. Se poate sa fi fost, dar asta ar arata ca si eu sunt unul din acei roboti... mai lenes, caci am trecut pe langa el fara sa il admir putin.

Stiti ceva. Va promit ceva. Asta-seara voi admira un brad. Unde ma grabesc asta? Voi va grabiti?

4 comentarii on "Ocupat, ocupat"

Anonim spunea...

eu creez cadouri azi:)..de fapt..la unul o sa tot lucrez pana joia viitoare..au iesit dragute primele:)

Ionutz on 17 decembrie 2008 la 19:01 spunea...

oamenii "traiesc" pe fuga, asta caracterizeaza vremurile noastre. pentru a pastra acel sentiment special trebuie sa lupti si sa razbati dincolo de ei...sa ajungi in acel loc (si eventual, cu acea persoana :D) unde, departe de vacarmul cotidian, iti poti auzi din nou gandurile si poti zambi usurat regasindu-te

FLORIN on 17 decembrie 2008 la 21:35 spunea...

dubios: spor la lucru.;)
ionutz: poate nu trebuie sa razbati, ci sa te opresti.:D

Anonim spunea...

Dacă totuşi treci pe lângă brazii aceia, te opreşti să-i atingi şi poate te hotărăşti să cumperi unul gândeşte-te că ei, dacă ar avea glas,ar plânge şi-ar ofta.......Acum o zi împodobeau dealurile şi munţii noştrii, acum,gata gată să împodobească oraşul şi peste câteva săptămâni gropile de gunoi :((
Pentru o plăcere superficială suntem gata să lovim repetat natura...oare nu mai bun e un brad în ghiveci,care poate fi păstrat ani de zile....dacă te gândeşti la depozitarea lui în restul sezonului eu cred că curtea blocului se va bucura de minunata companie veşnic verde....dacă nici soluţia asta nu e bună atunci apelaţi la rudele de la ţară !

Nu vă vorbesc de brazi artificiali,pentru că-i consider kitschoşi,aşa că nu v-aş putea îndemna să-i cumpăraţi când tocmai eu cred că ar trebui să n-o faceţi..!

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez