miercuri, 17 decembrie 2008

Credeti ca personaje ca Naomi sau Fernando cel mai tare manelist ajuta comunitatea gay?

Publicat de FLORIN la 13:50
" Nu " spune-ti voi... sau cei mai multi dintre voi (74%) la sondajul care a primit cele mai multe voturi pe acest blog. 22 % au spus "da", iar doar 3% au fost "nehotarati".

Eu sunt acel "nehotarat". De ce sunt nehotarat? Imi dau seama ca tot ceea ce fac aceste persoane dornice sa apara la tv nu poate fi neaparat bine pentru comunitatea gay din Romania, dar este ceva cu dus si intors la aparitiile lor, cel putin din punctul meu de vedere. Nicio alta persoana gay decenta nu apare. Asa ca ma intreb daca publicitatea negativa face "reclama" comunitatii, in sensul ca e bine sa se vorbeasca despre gay. Din nou, e cu dus si intors, caci de rau tot se vorbeste, si deloc nu se opreste, oamenii isi fac rating-ul si de bine nimic, iar " binele " unora ramane RAU pentru comunitate. Dar... atatia ani nu s-a vorbit despre gay si multi nici nu stiu cu ce se mananca astazi. Aceste persoane trebuie acoperite de persoane cu curaj carora sa nu le fie teama sa isi recunoasca orientarea sexuala. Intrebarea este cine si unde sunt acele persoane.

6 comentarii on "Credeti ca personaje ca Naomi sau Fernando cel mai tare manelist ajuta comunitatea gay?"

Anonim spunea...

Fernando nu cred ca e gay..in ultima melodie zice ca nu e gay(aparent e "idolul la femei" :)) )..groaznici oameni:))

Ionutz on 17 decembrie 2008 la 18:52 spunea...

dragule, inteleg faptul ca vrei sa gasesti si ceva bun dar cu asemenea personaje nu poate iesi decat RAU. daca e sa aleg intre mediatizare de genul asta si tacere, aleg tacerea. Unde mai pui ca oamenii de genu asta ii descurajeaza si pe cei pe care ii astepti tu ;)

Anonim spunea...

Putem distinge un fapt: Oamenii de calitate, cei valoroşi, nu fac rating! Asta înseamnă că unei persoane serioase din comunitatea gay îi e aproape imposibil să se facă remarcată şi prezentă în "casta" vedetelor. Standardele românilor au scăzut drastic,dovadă este numărul mare de persoane care urmăresc emisiuni ca "Acces Direct" sau cumpără ziare ca "Libertatea" şi "CanCan".
P.S. Eu nu am ajuns să-l văd pe Fernando ăsta, am auzit că e dezgustător......Cofirmaţi? :D

FLORIN on 17 decembrie 2008 la 21:38 spunea...

tudor: eu am auzit un inceput de fernando, dupa care am schimbat imediat. :D era prea penibil. sunt de acord cu tine. pana si cand era invitat un florin de la accept, mai venea pe langa si un domn de la noua dreapta... de dragul audientei.

Unknown on 17 decembrie 2008 la 23:36 spunea...

apoi Fernando asta e Traistaritza 2/ pai acum sau s-o "casatorit cu un barbat tampit" sau e "idol la femei"???
"La dusmanii mei le dau sa mance iepurasu" :)))
Panarama e la romani k peste tot in lumea latina, ce va tot ascundeti dupa degete k nu va uitati la OTV si Antena...
Pe mine ma distreaza. apropo sunt fan inrait Sexy Braileanca.

FLORIN on 18 decembrie 2008 la 13:44 spunea...

eu am otv pe 48 si rareori se intampla sa las mai mult decat sa citesc titlu de la ce discuta ei pe acolo.
iar la antena, recunosc ma uit la una alta, dar evit acces direct.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez