sâmbătă, 6 decembrie 2008

In vremuri de sarbatoare???

Publicat de FLORIN la 16:13
Ce vreme mai este si pe afara! Zau de nu imi provoaca depresii. Noroc ca este Sfantul Nicolae, care a venit si a lasat si ceva prin "ghetutele" mele si astfel scap de ele.

Si ma mai gandesc cum a inceput ziua. Si asta ma ajuta. Caci imi amintesc razele puternice ale soarelui ce strabateau fereastra cand ii vorbeam celui ce acum trei luni il intalneam pentru prima oara. Ma gandesc ca daca eram impreuna, cu siguranta am fi avut parte de o vreme mai frumoasa.

Pana la viitoarea intalnire cu el, va spun ca e o singura intalnire pe care o mai astept... cea cu zapada. Nu stiu de ce si cum, dar anul asta imi doresc ceva mai mult decat in anii precedenti sa isi faca aparitia fulgii de zapada. Vreau sa ii vad cum pica din cer si sa ma trezesc intr-o dimineata surprins de zapada asternuta in timpul noptii. Dar, mai e vreme. Poate de Craciun. Sarbatori fericite!

0 comentarii on "In vremuri de sarbatoare???"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez