marți, 9 decembrie 2008

In ce club gay ma mai duc? ... Si club Venus din Arad s-a inchis

Publicat de FLORIN la 19:08
Niciodata nu am fost in vreun club gay, si dupa care se arata in ultima perioada " piata " cluburilor gay din Romania, s-ar putea sa nu mai am aceasta bafta. Daca mai pun si criza economica mondiala, mai ca nu mi-as da nicio sansa. Dar tot nu ma grabesc.

Dupa ce faimosul Queens a fost inchis, Purple ramanand singurul club gay din Bucuresti, si clubul Venus din Arad si-a inchis portile. Nu sunt prea informat, dar ma indoiesc ca in Arad se mai gaseste vreun club gay. Asa ca eu ma intreb: "Unde se tot ascunde comunitatea gay???".

Eu sunt genul de persoana care nu prea calca prin cluburi. In momentul in care voi merge intr-un club gay, voi face asta mai mult din curiozitate, interesat de a vedea cum se distreaza comunitatea. In rest, nu sunt om de cluburi. De asta nu ma grabesc. Dar nu cred ca am ramas ultimul gay din Romania. Cred ca mai sunt cativa, si cred ca multi din acesti cativa cam calca prin cluburi. De ce nu o fac in cluburi gay? Eu asa as face-o, de as fi pasionat de iesiri de genul asta.

Dar poate ca suntem pe cale de disparitie pana la urma... ca si cluburile. Suntem?

7 comentarii on "In ce club gay ma mai duc? ... Si club Venus din Arad s-a inchis"

Anonim spunea...

nici eu n-am fost pana acum..sunt asa netrendy :((

Iulian B. on 10 decembrie 2008 la 12:27 spunea...

hai mai ca nu o sa ajungem fosile!

Unknown on 10 decembrie 2008 la 13:26 spunea...

ce sucit articol:) pai de ce inchid cluburile? de ce nu merge lumea in cluburi...da' eu nu merg:)

FLORIN on 10 decembrie 2008 la 20:48 spunea...

de ce nu merge lumea in cluburi? asta ma intreb si eu? probabil ca ceva persoane din arad prefera sa vina la bucuresti sa vada cum este intr-un club gay, decat sa se duca la cel din arad. cred ca asta e problema.

Ionutz on 10 decembrie 2008 la 21:56 spunea...

daca tot nu mergem in cluburi nu e de mirare ca le inchid :D totusi ma bucur ca nu sunt eu singurul care nu le frecventeaza, ma simteam deja demodat :))

Anonim spunea...

Am locuit într'un cartier gay, am avut mai multe cluburi si baruri gayi la distantã micã, din fereastrã vedeam drapelul curcubeu al Casei Curcubeului, si totusi... n'am simtit nevoia de a întra nicãieri.

Întrebarea ar fi mai repede: la ce bun atâtea cluburi? Mult mai interesante ar fi alt fel de activitãti, si cercuri gayi. Cerc studentesc lesbigay, cerc de alergãtoare lesbiene, cerc de una si alta...

Anonim spunea...

poti merge in soho tot de gay este ......eu frecventez mereu cu toate k nu sunt gay;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez