luni, 29 decembrie 2008

Impresii de sfarsit de an

Publicat de FLORIN la 17:14
2008 - un an mai bun pentru comunitatea gay din Romania?

De ce "da"?
Pentru ca in general lucrurile incep sa evolueze cand vine vorba de Romania per ansamblu. Nu stiu daca neaparat in decursul acestui an, poate ca e de mai mult timp, poate doar acum am realizat eu, dar lucrurile se misca in mintile unei anumite parti din populatie. Pe scurt, am inceput anul prin a avea OTV in topul audientelor si sfarsim anul avand OTV putin mai jos. Eu cred ca asta e un plus, care va influenta si viitorul comunitatii gay din Romania.

De ce "nu"?
Fiindca mai degraba inainte de a aparea lideri de opinie pro-gay, in Romania au aparut lideri de opinie anti-gay. Cate unul, mai zice intr-o emisiune si ceva OK despre comunitatea gay ( v-am spus despre Marius sau Hiena), dar exista emisiuni unde se intampla contrariul zilnic ( prefer sa nu le mentionez).
Codul Familiei a fost modificat si in Romania fiind facuta precizarea cand vine vorba de casatorii ca ele implica un barbat si o femeie.
Gay Fest a avut pe langa manifestarea pentru normalitate facuta in fiecare an de Noua Dreapta si o contra-manifestatie a unui partid(PC), care continua sa se afle in Parlamentul Romaniei.


De ce "nimic deosebit"?
Fiindca indiferent ca o anumita categorie din populatia Romaniei evolueaza ca mentalitate, atata timp cat mentalitatea lor nu va incuraja mai multi homosexuali sa isi asume sexualitatea, rezultatele nu au cum sa apara.
Fiindca eu personal mi-a pierdut speranta sau increderea ca Gay Fest ar mai putea aduce o imbunatatire a vietii homosexualilor din Romania.
Fiindca inainte de Fernando oricum exista Naomi. Negativ am mai fost reprezentanti.

2008- un an mai bun pentru comunitatea gay din Romania? Da, nu sau nimic deosebit. Astept raspunsul vostru la sondajul care se va inchide la miezul noptii, inainte de trecerea in 2009.

0 comentarii on "Impresii de sfarsit de an"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez