joi, 4 decembrie 2008

Ieri iubitul meu i-a spus mamei lui ca e gay.

Publicat de Ionutz la 21:24

Ana nu exista dar exista Ionutz. Mai precis ieri a fost ziua in care Ana a murit iar eu, Ionutz, am inceput sa exist. Acum mama stie ca fiul ei vorbeste cu un Ionutz oarecare. Desigur ziua de ieri a fost mult prea agitata pentru ca ea sa se gandeasca cine o fi Ionutz. Partea mai trista e ca daca se va gandi, atunci il va ura pe Ionutz…ma va ura pe mine.

In urma cu aproximativ o saptamana mi-a spus ca vrea sa ii spuna mamei adevarul, cel mai probabil dupa anul nou. Nu stiu exact ce ar fi trebuit sa fac sau sa spun eu. Pe langa sincerul „sunt alaturi de tine indiferent ce vei decide” am strecurat si un „gandeste-te daca e momentul potrivit”. Insa un moment e la fel ca oricare altul in acest caz. Cat despre sentimentele reale ale celui caruia ii spui, ei bine, nu vei stii niciodata daca le-ai aflat cu adevarat.

Nu ii cunosc parintii, dar cum se intampla in mod obisnuit, am aflat pe parcurs cateva lucruri despre ei. In cateva ocazii m-am gandit la mama celui pe care il am alaturi si la sentimentele pe care le are fata de fiul ei. Trebuie spus ca niciodata nu am regretat ca sunt gay insa marturisesc faptul ca acum regret ca cineva trebuie sa sufere atat de mult din cauza asta. Se pare ca trebuie sa ii facem sa sufere pe cei dragi noua daca vrem ca ei sa afle adevarul. Cel putin asa se intampla de cele mai multe ori.

Totusi, chiar daca putin egoist, Florin a facut un pas important. Cat despre mine, trebuie sa recunosc faptul ca si eu am fost putin egoist in aceasta problema.

Ziua de maine ramane inca un mister…

2 comentarii on "Ieri iubitul meu i-a spus mamei lui ca e gay."

Anonim spunea...

mama mea l-a pacalit pe fratele meu si asa a aflat k sunt gay...i-a zis fratelui meu k eu i-am zis k sunt gay si el (normal) m-a dat de gol..:)) anyways, a fost ok, il iubeste pe sotul (dap, sunt casatorit) meu si nu are nicio pb cu faptul k sunt gay.. mai mult, ma intreaba chestii destul de intime... orikm, nu e o "crazy gay mother", e doar o mama kre isi iubeste fiul...

Anonim spunea...

Poate cã tu si cu Ionut v'ati putea întrajuta, întãlnindu-vã fiecare cu proprii socri. Poate cã dacã Ionut i-ar spune tatãlui tãu, asta s'ar petrece mai usor.

Nicusorul meu le-a scris pãrintilor mei o scrisoare. Bine, ãstia nu numai cã nu i-au rãspuns, dar se fãceau cã plouã, pânã când, într'o zi, au început sã-i transmitã salutãri...

«Doamnã, îl iubesc pe fiul Dvs ca pe ochii din cap. El m'a fãcut fericit.» Cred cã citind asta, mama n'a putut rãmâne ca de lemn.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez