joi, 18 decembrie 2008

Craciun de vanzare

Publicat de FLORIN la 14:10
Asa cum v-am promis, ocupatul de mine s-a oprit ieri pentru un moment pentru a privi brazii impodobiti din centru orasului meu, undeva pe la 8 seara. Si va spun sincer, nu prea am fost incantat de ceea ce am vazut.

Am mers de pe partea cealalta a strazii si am privit la intregul peisaj... la brazii impodobiti, la oamenii ce treceau pe langa, masinile vuiau. Nimeni nu parea sa le acorde vreo importanta. Treceau pe langa ei, fara sa priveasca o secunda spre maiestria pomilor. Doar niste copii insotiti de parinti, s-au bucurat sa se fotografieze la bradul cel mai luminat, facandu-ma sa imi amintesc putin de zilele in care si eu eram tot atat de nerabdator sa fac bradul, sa vad brazii, sa il astept pe Mos. Dar se pare ca am crescut.

E ciudat, cand cresti inseamna ca evoluezi. Eu am evoluat? Totul e atat de rapid facut. Pana si brazii imbodobiti, mai degraba ar putea fi numiti brazi atarnati, ccia pe ei atarna niste instalatii si nu altceva. Mai degraba le ia din frumusete decat sa ajute la crearea perfectiunii si am vazut asta, privind la doi brazi unul langa celalalt. Unul era parca viu (cel neimpodobit), asteptand sarbatoarea si momentul in care va fi plin de luminite ( nu anul asta), celalalt parea... dezamagit (cel impodobit).

Nici macar pe 24 nu cred ca le va acorda cineva importanta. In graba, unii isi vor face bradul, altii nici atat. Ceilalti vor gati sarmale si alte din astea pentru ca dimineata cand se vor trezi sa inceapa sa bea si sa manance. Asta e Craciunul? Cred ca s-a vandut.

3 comentarii on "Craciun de vanzare"

Anonim spunea...

azi am primit 7 cadouri..weeeee!!!!

FLORIN on 18 decembrie 2008 la 18:00 spunea...

dar asta inseamna ca si ai dat 7 cadouri... cum te-ai descurcat?:D

Anonim spunea...

am dat 6..la cineva s-a suprapus cu "secret santa":)..am facut brose frumoase:)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez