joi, 11 decembrie 2008

Cat de gay nu sunt?

Publicat de FLORIN la 18:37
Sunt unele intrebari pe care nu le inteleg? Inteleg ' Sunt gay?', ' De ce? ', ' Cum?', caci mi le-am pus si eu. Dar ' Cat de gay sunt?' mi se pare ca nu are logica. Ori esti, ori nu esti. Nici macar pe jumatate nu merge, exista un alt termen pentru cei 50%-50%.

Cat de gay sunt eu? Stai sa ma gandesc. Imi plac barbatii. Da, asa e, ma simt atras de barbati, intorc capul dupa barbati si vreau sa sarut barbati... in general, in prezent unul singur. :D Si in rest? Ce ma face mai gay si mai putin gay? Poate faptul ca sunt un pic efeminat ma face mai gay? Nu cred. Probabil sunt heterosexuali mai homosexuali decat mine daca e sa ne luam dupa aceasta insusire ( se numesc metrosexuali). Poate ca nu ma uit la fotbal, nu sunt pasionat de maidane, nu alerg dupa mingii ca apoi sa le pasez mai departe in timp ce unu-doi-trei ma alearga (vai, cred ca incep sa visez) incercand sa ma lase fara, m-ar face?. Nici macar, caci se gasesc si printre ai nostrii, oameni fara creiere (prea mari) care sa alerge dupa minge si sa se injure, scuipe si altele... de-a lungul a 90 de minute de joc, dar care fac altele dupa cele 90 de minute (nu ca as crede ca fotbalistii sunt oameni fara creiere).

Pai atunci hai s-o iau altfel? Cat de gay nu sunt?

Cand vine vorba de filme, povestile de dragoste merg, dar zau de nu mi se pare mai interesant sa ma uit la un film in care iubita eroului principal e o papusa pe care el o crede reala ( vedeti ' Lars and the real girl '. Merita, va asigur.). Nu am plans la ' Titanic '. E drept, m-am abtinut!... dar tata a plans ( vai, e gay???) si in prezent nu ma mai uit la niciun ' Rebel in California ', dar zau ca nu voi renunta la ' Neveste disperate '. Ups, ma mai prind muzicalurile, dar "scap" daca va spun ca printre muzicalurile mele preferate e ' Dansand cu noaptea '. Atat de putin gay, e regizat de Lars Von Trier.

Cand vine vorba de moda, zau de nu ma las imbracat de mama la propiu. Din cand in cand, mama imi mai aduce o bluza care i-a placut ei, niste blugi demodati, chiar si incaltaminte, ca sa nu mai spun de altele.:D Fiindca totusi vorbesc despre mama, ma voi abtine sa dau mai multe detalii despre gusturile ei vestimentare, caci nu vreau sa ma fac comentator de rochii. Eu rareori intru intr-un magazin, dar apoi sa mai cumpar si ceva.

Daca vorbim de muzica, recunosc. Ascult Britney Spears, Christina Aguilera, Madonna, Rihanna. Pretty gay? Daca vrei. Daca nu as fi auzit ' SOS ' a Rihannei la doua zile de la lansare pe telefonul unui smecheras fost coleg. Si facea tot de mine misto?:)) Dar stai, mai ascult si Babyshambles, My Chemical Romance, Linkin Park, Alphabeat, Adele. Vai...Cat de gay mai sunt? Si daca va mai spun ca mi s-au cerut manele pe mess? PS: Nici macar nu sunt un fanatic Cher. Am comis o crima?

Sa va spun si despre silueta, mancare, tralala. E drept, putin cam pretentios... cu vazutul. Nu prea imi place sa mai vad carne si sunt niste alimente pe care le evit de cand am aparut...sau imediat ce am mai crescut. Dar asta ma face pretentios? Cantaresc cam cat o fata-fotomodel, dar iubitul nu (nu e vreun apropo). Uneori bag peste masura, alteori tin regim... de lene sa ma ridic si sa imi pun in farfurie. Nici macar lenea nu e gay, asta cred ca nici nu mai trebuie sa exemplific. Vedeti in jur.

Rezulta....cat de gay nu sunt? Dar e masurabil???...cat de gay sunt sau nu??? Imi plac barbatii. SUNT GAY.

1 comentarii on "Cat de gay nu sunt?"

Anonim spunea...

adele ar fi in prima categorie nu?e soul sau ceva :))..si imi place cum joaca cher..imi place cand n-are chiloti tanga de piele..

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez