duminică, 9 noiembrie 2008

It's my party- recomandare de la Ionutz prin Florin

Publicat de FLORIN la 11:10
Pentru cei ce nu stiu filmul "It's my party" (0 voturi ar trebui sa spuna ca nu stiti) iata un trailler. Poate va atrage atentia.

Pentru perioada (1996) in care filmul a fost lansat, prea putin regizori dezbateau subiectul. Regizorul peliculei a simtit insa ca are datoria sa spuna povestea iubitului sau.

PS: Nu il gasiti pe net decat cu multa ambitie...

3 comentarii on "It's my party- recomandare de la Ionutz prin Florin"

Anonim spunea...

Am vazut filmul asta acum cativa ani la ProTV si nu mi-a placut deloc.in afara de Eric,care e adorabil,in rest nu e nimic de vazut.Subiectul e oribil si neverosimil si cica e inspirat dintr-o poveste reala!!!!

Ionutz on 9 noiembrie 2008 la 16:27 spunea...

e drept ca filmul nu e exceptional, eu l-am vazut acum ceva vreme. Totusi chiar si acum sunt multe aspecte care imi plac, inclusiv Eric. Subiectul nu e oribil si e verosimil! :)

adevaratul on 9 noiembrie 2008 la 19:51 spunea...

Un film mai bun, pe acelasi subiect, care acopera mai multe aspecte este The Event.
"it's my party" nu mi-a placut nici mie, iar in comparatie cu, mult mai recentul, The Event, paleste.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez