joi, 6 noiembrie 2008

Californienii nu sunt de acord cu casatoriile gay

Publicat de FLORIN la 15:10
52,5 % dintre californieni s-au aratat pe 4 noiembrie impotriva casatoriile intre persoane de acelasi sex, dupa ce Curtea Suprema hotarase acum cateva luni legalizarea acestora, in timp ce 47,5% si-au aratat sustinerea si aprobabarea pentru ca aceste casatorii sa aiba loc.

Tot pe 4 noiembrie, locuitorii sin Florida si Arizona s-au aratat de asemenea impotriva casatoriilor intre persoane de acelasi sex.

Intre timp, in Connecticut partenerii de acelasi sex se vor putea casatori incepand cu 12 noiembrie.

Un pas inainte, unul inapoi. Voi ati vrut vreodata sa va uniti destinul cu partenerul/a voastra? Am deschis un poll curios de raspunsul vostru.

3 comentarii on "Californienii nu sunt de acord cu casatoriile gay"

Anonim spunea...

Eu as fi vrut sa ma casatoresc cu fostul meu iubit daca erau legalizate casatoriile,insa el nu vroia sa se lege la cap :(( ideea e ca trebuie sa si ai pe cineva care sa doreasca sa intemeieze o familie cu tine....tineretul din ziua de azi e mai libertin,vor relatii deschise,sa se culce si cu tine si cu alti zeci tipi.E foarte greu sa gasesti pe cineva si sa ai incredere ca daca s-ar legaliza casatoriile gay,el te va vrea pe tine pt restul vietii

FLORIN on 7 noiembrie 2008 la 09:19 spunea...

e foarte greu pana gasesti pe cineva careia ii vei putea oferi increderea ta. nu cred ca tineretul de azi e mai libertin, eu cred ca in general mai toata comunitatea gay se fereste de ceva serios, caci posibil sigur este.

Anonim spunea...

eu m-am casatorit cu iubitul meu in california, chiar inainte de vot... si it sucks caci 500,000 de oameni pe care nu i-am vazut in viata mea au decis pt casnicia mea (cifra reprezinta diferenta intre voturi da si nu)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez