duminică, 5 octombrie 2008

Tot ceea ce vreau...

Publicat de Ionutz la 11:42
E nevoie de atat de putin pentru a transforma melancolia in fantezie, pentru a ma face sa zambesc din suflet si sa cred in clipa pe care o traiesc! Mereu in viata mea, au existat momente in care imi doream un anumit lucru, iar de cele mai multe ori am obtinut ceea ce am vrut. Si atunci, brusc, nu l-am mai dorit, parea lipsit de sens sa il am si sa nu il pot imparti cu cineva... cu el.

E nevoie de putin pentru a transforma dezamagirea in satisfactie si de ce nu in fericire.

Tot ceea ce conteaza cu adevarat pentru mine, nu costa nimic, nu se poate vinde si in veci nu se va cumpara... e vorba de mana lui imbratisata confortabil de a mea.

Tot ceea ce vreau e ca tinandu-l de mana sa il pot privi si sa ii vad ochii intrebatori si veseli. In acel moment voi zambi cu adevarat, atunci voi fi fericit!

0 comentarii on "Tot ceea ce vreau..."

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez