marți, 28 octombrie 2008

Cat de mult se pupa emo cu gay?

Publicat de FLORIN la 12:41
Pe la inceputurile blogului, asta pentru cei ce sunt cu mine de pe atunci, partea mea emo era mult mai bine pronuntata si in postarile mele. Deocamdata a ramas doar ca parte din mine. Pe atunci tot imi puneam o intrebare intrebatoare "Is emo gay?". Nu ca as fi fost primul. Nu ca nu as fi stiut raspunsul. Dar oricum "da"-ul sau "nu"-ul nu cred ca erau de ajuns la nedumerirea astea avand in vedere "experientele" mele emotionale.

La bazele sale cuvantul "gay" vine de la bucurie, culoare. In contrast "emo" este un subgen al rock-ului, transformat apoi intr-un "stil de viata", ca are la baza tocmai nonculoarea (asta a fost dedicatie pentru Naomi sau Naomy care crede ca emo e orientare sexuala). Teoretic, cei doi termeni se resping reciproc. Practic, cred ca lucrurile stau putin diferit.

Ma descriu ca fiind o persoana foarte emotiva, dar nu ma pot considera un adept al stilului emo. Nu ma machiez, nu ascult toata ziua My Chemical Romance, nu am bretonul lasat peste un ochi ca sa nu vad partea buna a lucrurilor. Dar ascult My Chemical Romance si imi place sa port gluga de la trening in cap chiar si pe caldura incercand sa evit unele priviri. De machiat, nu o fac. Sunt o persoana introvertita, iar gradul meu de sensibilitate cred ca se datoreaza destul de mult si modului in care mi-am acceptat orientarea sexuala.

Ca si tanar adolescent, e drept inca de pe atunci ma gaseam un pic mai mult emotiv, rusinos, cum vreti sa ii spuneti....., "descoperirea" orientarii mele sexuale si acceptarea de catre mine a acestui fapt in societatea de astazi m-a impins mai mult catre o ruptura de catre restul societatii. Izolarea sentimentelor, negarea lor a insemnat si izolarea mea ce a condus la o emotivitate si mai crescuta. Sa te lupti cu tine in singuratate e un sentiment incercat de mine, care ma duce mai aproape de curentul emo. Dar lupta asta a avut legatura cu faptul ca trebuia sa recunosc ca sunt gay.

Individul care ma gasesc astazi are astfel mult deaface cu acea perioada. Multe din insusirile mele s-au nascut in perioada aceea, iar eu m-am construit avand ca baza acceptarea orientarii mele sexuale. Iar asa probabil s-a intamplat cu toata lumea care se intreaba "Is emo gay?". Sunt gay, dar nu sunt emo. Nu sunt emo, dar sunt foarte emotiv. Emo nu este egal cu gay, dar uneori emo nu ca se pupa, dar se saruta cu gay.

2 comentarii on "Cat de mult se pupa emo cu gay?"

Anonim spunea...

emo e trendy :D

FLORIN on 30 octombrie 2008 la 11:58 spunea...

e trendy si nu prea. cu dus si intors.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez