miercuri, 17 septembrie 2008

Stefan Banica Junior se saruta cu barbati?

Publicat de FLORIN la 18:39
Stiu, de unde imi veni si intrebarea. Ei bine, daca urmariti cel mai recent clip al prezentatorului emisiunii "Dansez pentru tine" intitulat "Danseaza baba" asa ar reiesi, desi putin probabil ca s-a intamplat chiar asa. Insa vine intrebarea. Banica isi cauta public gay? Vrea sa devina un icon pentru gay-ii din Romania? Eu ma mai gandesc daca sa il includ in lista mea.

PS: Ca nu va plictisiti mergeti direct la ultimul sfert din clip.

2 comentarii on "Stefan Banica Junior se saruta cu barbati?"

Iulian B. on 17 septembrie 2008 la 21:07 spunea...

1. multumesc pentru precizarea de la final...chiar nu as fi suportat sa ma uit la atata banica
2. cu andreea marin acasa si rocco siffredi ar fi devenit gay
3. stefan banica sucks :))

FLORIN on 18 septembrie 2008 la 19:37 spunea...

pai am facut precizarea cu gandul la singurul meu comentator de blog:D ma bucur ca ti-a fost de folos.;))

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez