marți, 4 octombrie 2011

Dansatorii Pinei

Publicat de FLORIN la 10:57
Ați văzut Pina, documentarul în 3D despre coregrafa germană?

Dacă nu, iată încă un motiv.




Și încă un motiv.





Încă unul


Și încă un motiv : filmul iese din cinematografe. Nu ratați o experiență diferită și minunată.

2 comentarii on "Dansatorii Pinei"

Anonim spunea...

si pana la urma care sunt motivele ca n-am priceput??? eu sunt mai chior din fire.... ma rog...nu prea am inteles ce vrei sa spui

Florin spunea...

well, fiecare este liber să vadă ceea ce vrea în imaginile de mai sus. dacă tu nu ai văzut nimic, e ok. cred că ar duce nicăieri să mă apuc să explic ceva ce eu am considerat că nu necesită prea multe cuvinte . așa că nu voi face asta.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez