sâmbătă, 3 aprilie 2010

Luna martie 2010 în filme de Florin şi Ionutz

Publicat de FLORIN la 18:45
29 de filme văzute. Iată-le pe primele 10. Cel care dă punctajul mai mare descrie şi filmul.

1. The Crossing Guard ( Florin si Ionutz 4,75) - regia Sean Penn, un film pregătitor pentru Into the wild
2. Rurouni Kenshin – Tales from the Meji Era ( Florin 4,50 Ionutz 5) - redarea perfectă a vremurilor premergătoare restauraţiei Menji într-un anime
3. The Twilight Samurai ( Florin 4,50 Ionutz 4,75) - portretul samuraiului dincolo de exagerări i retuşuri
4. Interviu cu un vampir ( Florin si Ionutz 4,50) - de pe vremea când Tom Cruise era un actor respectat, un film care ar merita furorile unui Twilight.
5. Money Pitt ( Florin si Ionutz 4,50) - un film de la începuturile lui Tom Hanks, dovada că nici comediile romantice sau nu, nu îmbătrânesc
6. Fucking Amal ( Florin 4,50 Ionutz 4) - film suedez cu tematică gay recomandat pe blog
7. The Road ( Florin 4 Ionutz 4,50) - regizorul Jim Hillcoat reuşeşte să ne ofere o nouă formă a disperării
8. Eu când vreau să fluier, fluier ( Florin 4,50 Ionutz 3,75) - un pas înainte în cinematografia românească, un film românesc realizat în stil independent
9. A prophet ( Florin si Ionutz 4) - nu pe măsura recenziilor, dar bun.
10. When the last sword is drown ( Florin 3,50 Ionutz 4,50) - o schiţă a gărzii Shinsengumi

7 comentarii on "Luna martie 2010 în filme de Florin şi Ionutz"

Iris spunea...

:D Da nu se mai fac filme ca "Interviu cu un vampir" cred ca stiu si acum replici din el,e un film vazut la cinema cu tatal meu cand eram copil.
Despre "A prophet" citisem ca e un alt fel de Gomorra dar nu s-a ridicat nicidecum la nivelul acestuia.

FLORIN on 4 aprilie 2010 la 20:40 spunea...

Despre 'A prophet' eu auzisem că e la intensitatea lui Godfather. :D
N-am văzut Gomorra. Primele 20 de minute sunt făcute împotriva filmului. E doar impresia mea? Se îmbunătăţesc lucrurile?

Iris spunea...

da povestile incep sa capete sens, insa nu se schimba modul haotic in care sunt prezentate evenimentele si uneori sunt destul de seci, treptat incepi sa iti dai seama care e mecanismul care le controleaza din spate; depinde eu mi-am pus problema daca genul acesta de filme sau cum a fost un The hurt locker nu imi distrag atentia mie ,fara cunostinte de tehnici cinematografice, de la subtilitatile necesare unui film bun.dar imaginea mafiotului din Gomorra a ramas mult mai mult timp cu mine, acolo nu apar incercari de romantare ca in A Prophet (cum sunt momentele din avion sau de la malul marii).

FLORIN on 7 aprilie 2010 la 10:07 spunea...

voi încerca să îl revăd cu prima ocazie.

FLORIN on 7 aprilie 2010 la 10:07 spunea...

să îl văd adică. :))

wannabegay on 8 aprilie 2010 la 09:50 spunea...

a prophet este, in opinia mea, unul dintre cele mai bune filme ale anului trecut. reuseste sa te tina lipit de scaun, cu sufletul la ura, timp de 2 ore si jumatate! de exceptie - poveste, interpretare, idei, simboluri etc.

Iris spunea...

@wannabegay: eu nu am simtit exact tensiunea de care spui tu pentru ca totul a fost asa invaluit intr-o tenta emotionala, dar e un film bun.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez