miercuri, 13 ianuarie 2010

The Blind Side – cel mai bun rol al Sandrei Bullock

Publicat de FLORIN la 14:59

Ţinând cont că singura nominalizare prinsă de filmul lui John Lee Hancock a fost pentru interpretarea Sandrei Bullock, eşti tentat să crezi că ‚The Blind Side’ este doar o prelungire a ceea ce reprezintă încercarea actriţei de a lua câteva premii, inclusiv mult doritul Oscar. Înainte de a-l vedea, i-am pus titulatura de ‚Eric Brockovich’-ul Sandrei Bullock. Însă, în ciuda celui mai bun rol din cariera actriţei cunoscută în general doar pentru peliculele romantice, filmul are propia identitate.

Mi-a luat ceva timp să deschid posibilitatea ca vocea aceea cu accent sudist să fie a Sandrei Bullock, asta fiindcă nu suna deloc cu ceea ce eram familiarizat şi am redescoperit în una din cele mai bune comedii romantice ale anului trecut ‚The Proposal’. Ăsta e primul indiciu că eşti pe cale să vezi ceva la care nu te-ai aşteptat în totalitate. Acţiunea evoluează. Sandra Bullock îşi întârzie apariţia, dar când o face, e din nou diferită. Nu îmi amintesc să o mai fi văzut pe actriţă vreodată blondă, dar e mai mult de atât. E altceva. Alt tip de rol, al tip de film.

În mod normal, personajul său mi-ar fi total antipatic. O republicană creştină nu prezintă exact temele mele de interes. Dar de data asta, ciudat, o găsesc pe această Leigh Anne foarte simpatică în atitudine. Mamă a doi copii, aceasta se întâlneşte într-o seară cu un coleg, mult mai mare, de şcoală al fiului său şi se hotăreşte să îi fie mamă. Ceea ce urmează să descoperiţi este o poveste impresionantă. La final veţi avea o mare surpriză.

Nouă ne-a plăcut foarte mult filmul, aşa că îi dăm amândoi 4,75. A fost mai bun decât ne aşteptam, mult mai bun.

Credit foto : Warner Bros. Pictures

0 comentarii on "The Blind Side – cel mai bun rol al Sandrei Bullock"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez