marți, 8 decembrie 2009

Heterosexual, mi-e ruşine că se aude că sunt gay?

Publicat de FLORIN la 12:46

Iar eu nu sunt. Ba mai mult, sunt căsătorit, nu am niciun astfel de stres. Dar există lume care mă pune în lista de gay ( pe Wikipedia). Atitudinea actorului Ron Livingston ( Sex and the city) este cel puţin ciudată, având în vedere câte zvonuri de genul acesta există pe la Hollywood. S-a spus despre George Clooney că ar fi gay şi nimeni nu a avut dureri de cap încât să dea în judecată un utilizator de Wikipedia care tot scrie de faptul că ai o relaţie cu un bărbat.

Nu spun că atitudinea este homofobă, dar e ceva nou. În general, actorii gay fug de însuşirea "gay". Nu cei heterosexuali.

0 comentarii on "Heterosexual, mi-e ruşine că se aude că sunt gay?"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez