luni, 7 decembrie 2009

50,43% - 49,57% pentru Băsescu

Publicat de FLORIN la 08:39
Cine se bucură seara, plânge dimineaţa? Dar ce s-a întâmplat peste seară?

12 comentarii on "50,43% - 49,57% pentru Băsescu"

Iris spunea...

As fi vrut sa ma fi inselat aseara cand am spus ca o sa se trezim cu Base presedinte.Doar nu era sa lase Basescu asa o alegere in seama populatiei. Cred ca ieri pe la ora 19 ne povestea cum se vor petrece lucrurile.
Mai sunt si cei care recunosc cu jumatate de gura ca l-au votat.

docica on 7 decembrie 2009 la 10:34 spunea...

eu continui sa cred ca Basescu a furat mai mult decat am putut noi vota... si asta e sinistru! eu am fost intr-o sectie speciala la mine in judet si m-am ocupat cu filmarea. adica am fost IT-istul de serviciu. cu tot cu filmare, tot s-a furat. veneau grupuri-grupuri si babe cu batic portocaliu pe cap; a venit pana si politia cu o lista cu nume care mai votasera si prin alte parti si la noi. deci, din pacate, Basescu e mai rau ca psd-istii pe care ii acuza de comunism.

CM on 7 decembrie 2009 la 10:46 spunea...

Docica
Ce ai vazut tu au mai vazut si altii?
Se poate dovedi?
de ce nu se face publica aceasta informatie?

wannabegay on 7 decembrie 2009 la 10:48 spunea...

romanii isi merita soarta. si-mi doresc sa sufere cat mai mult. incepand de azi, nu mai sunt roman! bine ca nu traieste octavian paler sa vada aceasta rusine!

Docica on 7 decembrie 2009 la 11:01 spunea...

da, au mai vazut. adica eu am filmat tot, ca asta era rolul meu acolo, DVD-urile au plecat spre prefectura. numai ca judecand oficial, ele nu pot oferi decat o dovada in cazul celor care au votat de mai multe ori. in rest fiecare are dreptul sa se imbrace cum doreste si sa intrebe pe cine vrea ce "sfat" ii da in legatura cu votarea. deci nu e un fapt penal. si asta e trist.

CM on 7 decembrie 2009 la 11:07 spunea...

Wannabe
Imi amintesti de un personaj din Asfalt tango...

CM on 7 decembrie 2009 la 11:14 spunea...

Trebuie sa va povestesc o experienta foarte trista de-a mea.
Aici in Cluj multa lume a votat cu Basescu, eu nu am ascuns ca votez cu Geoana. Am evitat cat am putut sa discut in contradictoriu cu prietenii mei despre treburile astea, stiau ca sunt hotarat sa il votez pe Geoana dar n-am dezbatut. Azi intr-o convorbire telefonica unul din prietenii mei mi-a spus " nu credeam ca sunt atati romani prosti care au votat cu Geoana"
Intrebari:
Se referea la mine?
Chiar asa de mare e miza pentru noi , oamenii simpli incat sa iti jignesti prietenii pentru asta?
Prietenii adevarati fac asa ceva, sau e nevoie sa imi reevaluez mediul ambiant?

FLORIN on 7 decembrie 2009 la 11:17 spunea...

momentan PSD şi PNL nu au reacţionat. oricum, mă îndoiesc că mai au ce face.

@ Docica : e de discutat şi ce spui tu, dar mă îndoiesc că va avea vreun rezultat. ce mai e de făcut şi de spus când ( să zicem) 45% din români au votat Băsescu? că restul ar fi furat, cifra asta mi se pare absolut dezamăgitoare.

@ Wannabegay : azi dacă aş putea aş pleca din România.

Unknown on 7 decembrie 2009 la 14:30 spunea...

Bravo Base fute-i pana la capat. Cine se bucura prea repede e cam prostanac:)

Ionutz on 7 decembrie 2009 la 18:18 spunea...

@ wannabegay : cu faze de genul "de azi nu mai sunt roman" imi faci efectiv greata. trebuie sa imi storc o lamaie. Ma abtin sa spun mai multe.

@ CM : ma realizez afirmatiei tale despre wannabe, dar trebuie mentionat ca personajul in cauza isi revine la finalul filmului.

CM on 7 decembrie 2009 la 18:46 spunea...

pai si wannabe mai are timp. Inca filmul nu s-a terminat... sau nu?

Ionutz on 7 decembrie 2009 la 20:12 spunea...

da, e drept, sa speram ca nu va dura mult si isi va reveni si wannabe, mai ales ca de multe ori a avut opinii ok...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez