sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Scurta interventie

Publicat de Ionutz la 21:20
Ce faceti voi in seara asta? Florin pregateste una din retetele sale delicioase, iar eu m-am gandit sa las cateva idei pe blog.

Fara un motiv anume mi-am amintit de un episod intamplat in liceu. Tocmai se lansase “Stapanul inelelor” si erau ceva discutii legate de film. La una din orele de engleza profesoara incepuse sa ne explice preferintele sale in materie de actori americani. Imi aduc aminte perfect cum dormeam chiar acolo in prima banca. Profesoara era si este in continuare,cred eu, o femeie foarte ok, simpla si ambitioasa priceputa la ceea ce face. Pe langa asta mai era si mare cinefila. Relatia noastra se baza de sicane reciproce dar care erau flnacate de bun simt.

Asadar in topul ei ajunge si la personajele masculine din filmul respectiv. Cu aceasta ocazie nu omite sa-l mentioneze pe elf (Orlando Bloom). Eu care eram, dupa cum am mentionat, cu ochii intredeschisi ma trezesc spunand ceva de genul : “Da doamna, aici va dau dreptate, elful e ceva si mie imi place elful!” Putina consternare, scurta liniste, ceva zambete, atmosfera se destinde. Eu o dreg: “Pai da, elful, imi place, in sensul ca ma identific cu el, de asta era vorba si etc etc…”

Desigur incidentul e minor si amuzant, il mentionez ca fapt divers, insa ma intrebam cat de mult ar trebui sa ne controlam reactiile sau mai bine zis cat de mult putem reusi pana la urma? Desigur, sunt o serie de factori care pot fi considerati o justificare pentru a fi “in”, insa cred eu ca mici indici inofensive merg strecurate pe parcursul drumului, asta daca nu imbratisam un “out” admirabil. Voi ce ziceti?

1 comentarii on "Scurta interventie"

CM on 17 noiembrie 2009 la 13:32 spunea...

Nu stiu daca trebuie sa lasam indicii la modul constient. Insa chiar n-are rost sa ne autocenzuram tot timpul " sa nu cumva sa ne iasa porumbelul". Nu cred ca merita efortul. Pana la urma ce poti pati daca se prinde unu' sau altul ca esti "pe invers" . In cele mai multe dintre cazuri nu risti o tragedie personala. Mici ( sau mai mari) necazuri, o alterare a pozitiei "in haita", poti supravietui...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez