vineri, 20 noiembrie 2009

Dezbatere peste dezbatere. Cine a câştigat?

Publicat de FLORIN la 23:26
A fost, dar nu cu toţi. S-a vrut cu toţi, dar n-au vrut ei. S-a vrut cu 5, dar s-a vrut 7. S-a ajuns la 3 şi a ieşit interesant. Cine a fost învingătorul?

La dezbaterea de la Cluj, categoric Antonescu a fost cel câştigător. A avut şi oportunitatea de a-i spune lui Băsescu ceea ce mulţi au vrut să îi spună. Cum Geoană a ratat oportunitatea, Antonescu a purtat-o inteligent şi a câştigat.

De dezbaterea de la Realitatea Tv dintre Crin Antonescu, Sorin Oprescu şi Kelemen Hunor nu am avut cunoştinţă, dar neprezentarea lui Traian Băsescu şi a lui Mircea Geoană a spus mai mult decât dezbaterea în sine.

Miercuri, din dezbaterea de la TVR1 am rămas cu un Remus Cernea foarte capabil de a purta un dialog politic în cunoştinţă de cauză. E păcat că îi lipseşte şansa reală, dar sper într-un viitor politic.

În aşa-zisa dezbatere de la Antena3, de la Sinteza Zilei, dintre Crin Antonescu şi Mircea Geoană, câştigător a fost al doilea. Antonescu a suprasolicitat discuţia, a atacat doar de dragul de a ataca. Asta a fost o dezbatere pierdută.

Joi, la orele 17:00, la Realitatea Tv, în cadrul emisiunii Deschide lumea, Sorin Oprescu i-a arătat respectul lui Crin Antonescu, un gest politic de apreciat. Gestul a fost reciproc.

Vineri a mai existat o dezbatere la Realitatea Tv între Sorin Oprescu şi Kelemen Hunor. Nu am văzut-o.

Dar seara la 19:00, împreună cu Ionutz am fost în faţa televizorului şi am văzut mult discutata dezbatere. Ne-a surprins, ne-a enervat şi ne-au rămas şi câteva mici opinii.

Traian Băsescu a fost cel mai slab. A fost tot timpul pe lângă. Noi îi dăm 5.

Mircea Geoană a jucat la sigur, dar nu a jucat rău. Eu îi dau 8, Ionutz 7.

Antonescu, cu toate că m-a enervat în unele momente, am înţeles atacul său, uneori exagerat. A fost ultima lui şansă de a intra în turul 2 şi a jucat-o la maxim. Eu îi dau 9, Ionutz 8.

Cum notele o spun, noi vom vota cu Antonescu în turul 1. După noi, el a câştigat dezbaterea.

5 comentarii on "Dezbatere peste dezbatere. Cine a câştigat?"

tomitzel on 21 noiembrie 2009 la 00:10 spunea...

De acord cu voi, si eu o sa votez cu Antonescu.
"Constitutie avem, presedinte nu avem!" :)

Anonim spunea...

din pacate, si din punctul meu de vedere antonescu a castigat...nu stiu de ce spun din pacate...probabil ii era si cel mai usor sa castige:basescu a fost 5 ani pe pozitie, dar a fost cam degeaba (ma rog, degeaba pentru noi), geoana il are pe nastase si pe vanghelie in spate, asa ca nu prea are cum se se justifice. dar eu totusi voi vota cu remus cernea in primul tur chiar daca a facut niste greseli in dezbaterea de la tvr. iar in turul doi...om vedea. antonescu aseara a atacat dar nu spus nimic concret. asa incat inca nu are votul meu.

FLORIN on 21 noiembrie 2009 la 11:34 spunea...

@ tomitzel : una din cele mai bune mesaje transmise de Antonescu aseară.

@ blogderomania : dacă ar fi avut vreo şansă remus cernea, ar fi avut votul meu. dar prefer să dau votul meu lui Antonescu pentru că e clar că e diferit atât de Geoană, cât şi de Băsescu şi are şansa de a intra în turul doi, asta dacă procentajul românilor obişnuiţi va depăşi procentul oamenilor de partid care vor merge la vot.

Ionutz on 21 noiembrie 2009 la 11:49 spunea...

@ tomitzel: as mai adauga, desigur pe locul doi, dar de importanta majora: "ajutaţi-ma sa trec de Mircea Geoana pentru a putea in turul doi sa trec de Traian Basescu." Cred ca aici a surprins dorinta celor mai multi dintre votanti. Parerea mea a fost mereu ca Antonescu are mai multe sanse in turul doi decat ar avea Geoana impotriva lui Basescu! În acest moment sper că Antonescu are şanse reale pt turul doi!

@ blogderomania: sincer nu cred ca Geoana sau Basescu spuneau ceva concret, aici toti au fost egali iar Antonescu a iesit in fata prin dezinvoltura. Se vede clar ca Basescu este sleit iar Geoana legat mult de partid, prin comparatie Antonescu este categoric cel mai fresh!

tomitzel on 21 noiembrie 2009 la 16:30 spunea...

@Ionutz: cred ca dimpotriva, sansele lui Antonescu s-au diminuat dupa dezbatere pentru ca la nominalizat pe Tudor Chirila ca si model moral, iar apoi pe Realitatea sa recunoasca cu jumatate de gura ca a facut in scop electoral. Pacat.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez