miercuri, 25 noiembrie 2009

Cum ne mai trece timpul

Publicat de Ionutz la 18:03
Ei bine, daca vreti sa mai aveti un detaliu sau doua legat de viata noastra o sa incerc sa va satisfac aceasta curiozitate.

In primul rand dupa cum s-a observat si din postarile recente de pe blog noi am privit cu destul de multa atentie campania electorala din primul tur. Au fost momente in care eu m-am aratat mai ingaduitor fata de derapajele vizibile ale politicienilor fiind dispus sa le trec cu vederea, fie doar si de dragul curiozitatii. Florin a avut cateva momente in care parea ca atinsese punctul maxim al saturatiei politice si nu intodeauna a fost usor sa il conving sa urmareasca dezbaterile pana la final. Tot e bine ca avem aceleasi preferinte altfel nu stiu cum s-ar termina disputele pe aceasta tema ( glumesc desigur). Urmeaza etapa finala insa cred ca ne vom axa mai mult pe saptamana a doua, o pauza fiind chiar productiva.

Va povesteam acum ceva vreme despre primele noastre tentative in domeniul culinar, faceam atunci primii pasi pe un pamant necunoscut insa acum lucrurile nu mai stau chiar asa. In consecinta nu voi lungi vorba si nu imi voi asuma merite care nu imi apartin. Florin e seful, el ma trage la standul de ingrediente si la condimentele variate ce au devenit indispensabile la aceste feluri de mancare. O sa il laud putin si sa spun ca are niste calitati pe care eu nu as putea sa le dobandesc: e rabdator, inventiv, intuitiv si acepta provocarile ( in general dar si in bucatarie unde nu as putea rivaliza cu el). Sincer ma ling pe degete dupa fiecare mancare gatita de el si nu cred ca am mancat atat de diversificat in viata mea. ( Nu facem livrari la domiciliu si nici nu ne vindem secretele!).

Nu cred ca avem o manie a cumparaturilor insa daca intram intr-un supermarket tindem sa cheltuim ceva mai mult decat altii. Hoinarand in acest fel produsele de sarbatori au inceput sa ne sugereze un lucru evident: anul se apropie de final. Ne facem deci incalzirea pentru ceva cumparaturi mai substantiale in decembrie iar in cos incep sa isi faca loc filme romanesti post decembriste, nu noi dar de calitate. Saptamana aceasta “Asfalt Tango” a fost alegerea noastra, mai ales ca il revazusem recent. Mai cautam si altele chiar daca eu nu sunt un fan atat de infocat spre deosebire de Florin. Tot din acest domeniu eu nu m-am putut opri si am achizitionat si “Behind the red dor”.

In continuare petrecem majoritatea timpului liber impreuna exceptand momentele in care el mai da o fuga pe la mama, tata si celelalte rude. Un moment dintre acestea este si cel prezent, a zbughit-o pe la ora 13 si deja ii simt lipsa prin casa. E clar ca formula castigatoare e cu el aici, langa mine. Oricum il astept in curand inapoi…

Cam asta ar fi pulsul zilelor trecute… va tinem la curent cu ce ni se mai intampla iar daca doriti puteti sa faceti si voi acelasi lucru, asta daca nu sunt prea multe secrete la mijloc…

0 comentarii on "Cum ne mai trece timpul"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez